تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 84209
شرکت مهندسی سامسونگ کره جنوبی برنده مناقصه قرارداد 653 میلیون دلاری اجرای طرح ساخت کارخانه بزرگ هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان شد.
 سامسونگ برنده مناقصه ساخت کارخانه هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از پلاتس شرکت مهندسی سامسونگ کره جنوبی از موفقیت در کسب قرارداد 653 میلیون دلاری اجرای طرح ساخت یک کارخانه بزرگ هیدروژن‌زدایی از پروپان برای شرکت پتروشیمی ادونسد عربستان خبر داد.

براساس آمارها و تحلیل‌های موسسه پلتس، طرح هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان ظرفیت تولید سالانه 843 هزار تن پروپیلن را خواهد داشت که معادل ظرفیت فرآوری سالانه حدود یک میلیون تن پروپان با ظرفیت بهره‌گیری 100 درصد است و این طرح به بزرگترین کارخانه هیدروژن‌زدایی از پروپان در جهان تبدیل می‌شود.

شرکت مهندسی سامسونگ همچنین در پروژه‌ای که قرار است سال 2024 در شهر صنعتی جبیل واقع در 100 کیلومتری شمال شهر دمام تکمیل شود، خدمات تاسیساتی و تسهیلاتی خارج از سایت نیز ارائه می‌دهد.

قرارداد ساخت چهارمین کارخانه هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان سعودی در تاریخ 13 مارس امسال امضا شد.

طبق گزارش تحلیلی موسسه پلتس، هم‌اکنون سه کارخانه در عربستان حدود 1.6 میلیون تن در سال مواد اولیه پروپان مصرف می‌کنند.

تاسیسات شرکت ملی صنایع پتروشیمی عربستان در ینبع واقع در دریای سرخ با ظرفیت تولید سالانه 400 هزار تن پروپیلن، کارخانه‌ای با ظرفیت تولید سالانه 500 هزار تن متعلق به شرکت پتروشیمی ادونسد عربستان و یک کارخانه با ظرفیت تولید سالانه 450 هزار تن متعلق به شرکت الواحه در امتداد سواحل خلیج فارس از کارخانه‌های هیدروژن‌زدایی از پروپان در عربستان هستند./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdccoiq4.2bq0x8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما