تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 84183
وزارت کشور ایالات متحده روز جمعه با لغو مجموعه ای از سیاست های تقویت حفاری و استخراج معادن و همچنین الزامی کردن نگاه ویژه به تغییرات اقلیمی در تصمیم گیری های آینده، تلاش کرد میراث سوخت فسیلی دولت ترامپ را پاک کند.
وزارت کشور ایالات متحده سیاست های ترامپ را لغو می کند
به گزارش زیست آنلاین، وزارت کشور ایالات متحده روز جمعه با لغو مجموعه ای از سیاست های تقویت حفاری و استخراج معادن و همچنین الزامی کردن نگاه ویژه به تغییرات اقلیمی در تصمیم گیری های آینده، تلاش کرد میراث سوخت فسیلی دولت ترامپ را پاک کند.

این اقدامات در حالی انجام می شود که دولت دموکرات بایدن با سرعت به سمت اجرای سیاستهایی با هدف کربن زدایی اقتصاد ایالات متحده تا سال 2050 حرکت می کند.

دونالد ترامپ جمهوری خواه، رئیس جمهور سابق که یک فرد بدبین در مورد تغییرات آب و هوایی بود، سیاست هایی را برای به حداکثر رساندن توسعه سوخت های فسیلی در سرزمین ها و آبهای فدرال با اصطلاح "تسلط انرژی" اعمال کرد.

این وزارت خانه در بیانیه ای اعلام کرد که دب هالند دستوری صادر کرد که 12 سیاست وضع شده در زمان ترامپ را لغو می کند.

این آژانس در حال بررسی مجوزهای استخراج نفت و گاز در خشکی و دریا است که به عنوان یک گام در جهت تحقق وعده های انتخاباتی بایدن برای ممنوعیت مجوزهای جدید می باشد.

در دستور دیگری که در روز جمعه صادر شد، هالند برای هماهنگ کردن تلاشهایی مانند تقویت توسعه انرژی های تجدیدپذیر در اراضی و آبهای این کشور، گروه ویژه تغییرات اقلیمی ایجاد كرد.

هالند در بیانیه ای گفت: "من می دانم كه امضای این احكام و دستورات به تنهایی فوریت بحران آب و هوا را برطرف نخواهد كرد. اما امیدوارم که این مراحل به ما کمک کند تا روشن کنیم که ما به عنوان یک وزارتخانه، اختیار عمل داریم.

منبع: Reuters

https://zistonline.com/vdcdsf0j.yt0oj6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما