تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 84179

تحقیقات در زمینه سوخت های زیستی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای

بودجه تعیین شده برای این تحقیقات 61.4 میلیون دلاری می باشد
بودجه ای به ارزش 61.4 میلیون دلار (44.6 میلیون پوند) توسط وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) برای تحقیقات در مورد سوخت های زیستی اعلام شده است که می تواند به کاهش انتشارات حمل و نقل کمک کند.
تحقیقات در زمینه سوخت های زیستی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از Energy Live News، این فناوری از فناوری هایی که سوخت های زیستی کم هزینه و کم کربن تولید می کنند حمایت می کند، منابع این سوخت ها از انرژی های تجدیدپذیر تامین می شوند و سوخت وسایل نقلیه سنگین را از جمله هواپیماها و کشتی ها، که با استفاده از فن آوری های فعلی تولید می شوند، تأمین کنند.

سوخت های زیستی با تبدیل زیست توده – ساخته شده از مواد آلی مانند زباله های زراعی و غذایی و جلبک ها – و سایر منابع زباله به سوخت مایع تبدیل شوند که این سوخت می تواند به عنوان یک سوخت کم کربن در مقایسه با سوخت های فسیلی مانند بنزین، جت و گازوئیل عمل کند.

دبیر انرژی، جنیفر ام. گران هولم اظهار کرد: سوخت های زیستی یکی از امیدوار کننده ترین راه ها برای به صفر رساندن کربن تولید شده از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل است، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که تحقیق و توسعه را دو برابر کنیم و استفاده از این فن آوری ها را در مقیاس گسترده آغاز کنیم.

وی همچنین افزود: این بودجه برای به صفر رساندن كربن بخش حمل و نقل – بزرگترین منبع انتشار گازهای گلخانه ای كشور ما – و تأمین مشاغل پردرآمد اتحادیه و آب و هوای تمیز به جوامع آمریكایی حیاتی است./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdci3zav.t1a5y2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما