تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 84157
آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر (IRENA) و شرکت شبکه ایالتی چین (SGCC) تفاهم نامه ای را برای همکاری نزدیک برای پیشبرد انتقال انرژی پاک از طریق پیشرفت های سیستم قدرت امضا کرده اند.
اتحاد چین و آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برای پیشبرد انتقال انرژی پاک
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از Energy Live News، آنها فعالیت های مشترکی را برای تسهیل توسعه شبکه در سطح ملی و در مناطق کریدور انرژی پاک آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر (IRENA) انجام خواهند داد، هدف این توافق نامه پیشبرد تحول جهانی انرژی به سمت آینده صفر خالص به ویژه در کشورهای در حال توسعه است.

آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر (IRENA) و شرکت شبکه ایالتی چین (SGCC) بر روی مطالعات مشترک برای افزایش عملکرد انعطاف پذیر شبکه های برق، خنثی سازی کربن سیستم های انرژی شهری و تسهیل توسعه شبکه با تمرکز ویژه بر استفاده از شبکه هوشمند و استراتژی های اتصال بخش کار خواهند کرد.

آنها همچنین در سطح منطقه ای و کشوری همکاری نزدیک خواهند کرد تا ظرفیت های فنی مربوط به یکپارچه سازی قابل اعتماد قدرت تجدیدپذیر در کشورهای در حال توسعه را ایجاد کنند.

شین بائوان، مدیر شرکت شبکه ایالتی چین (SGCC) اظهار کرد: ظرفیت نصب شده تجدیدپذیرها در سیستم شبکه دولتی در مجموع به 710 گیگاوات رسیده است، که این ظرفیت شامل 230GW نیروگاه برق آبی، 230GW نیروگاه بادی و 220GW نیروگاه خورشیدی است، که همه در صدر جهان هستند.

وی همچنین افزود: چین متعهد شد که حداکثر میزان انتشار کربن را تا سال 2030 کاهش خواهد داد و برای رسیدن به تولید صفر کربن تا سال 2060 تلاش خواهد کرد. شرکت شبکه ایالتی چین (SGCC) برنامه های عملیاتی را برای دستیابی به این اهداف از جمله استقرار نوع جدیدی از سیستم قدرت غالب در انرژی های تجدید پذیر، الکتریکی کردن مصرف نهایی و ارتقا شبکه به شبکه، منتشر کرد. ما متعهد به پیشگامی، ترویج و هدایت انتقال انرژی پاک هستیم. ما مشتاقانه منتظر شروع همکاری با IRENA هستیم و می خواهیم همکاری خود را با این آژانس ادامه دهیم./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcefz8v.jh8eni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما