تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 84156
غول نفت و گاز آمریکایی شورون و شرکت انرژی «باد دریایی مورلد» توافق سرمایه گذاری در توسعه و تجاری سازی توربین های بادی فراساحلی شناور شرکت اوسرجی را امضا کردند.
مشارکت شورون در اولین پروژه انرژی بادی فراساحلی
به گزارش زیست آنلاین، به نقل از ورلد اویل، این سرمایه گذای توسط بخش ونچر تکنولوژی شورون انجام می گیرد و اولین پروژه در نوع در صنایع انرژی بادی فراساحلی شورون است.

میزان این سرمایه گذاری فعلا مشخص نشده است.

توربین های شناور معمولا در مناطقی از اقیانوس نصب می شوند که عمق این مناطق زیاد باشد و امکان ثابت کردن توربین در بستر دریا وجود نداشته باشد.

یک تحلیلگر وودمکنزی نصب تورین های بادی فراساحلی شناور را برای تولید برق در ایالات متحده با اهمیت می داند. او معتقد است با امکان ورود به مناطق اقیانوسی عمیق می توان سیستم تولید برقی در نیروگاه فراساحلی راه انداخت که مشکلی با کاهش سرعت یا جریان باد نداشته باشد.

بخش دیگر این سرمایه گذاری مشترک مربوط به نصب شناورهای نظارت بر محیط زیست است که داده های مربوط به تنوع زیستی را در این مناطق جمع آوری می کند.

شورون برنامه ریزی کرده است که سالانه 300 میلیون دلار بر تکنولوژی هایی سرمایه گذاری کند که در آینده گذار انرژی این شرکت نقش خواهند داشت./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdcd9f0j.yt0ok6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما