تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 84060
عوامل متعددی موجب تفکیک مدل‌های مختلف پنل‌های خورشیدی می‌باشد عوامل موثر بر فروش پنل های خورشیدی شامل موارد کیفیت، قابلیت اطمینان، عملکرد پنل‌ها، خدمات پس از فروش، مدت زمان گارانتی ، بالاترین بازدهی و پایین‌ترین نرخ خرابی در مدت زمان بهره برداری می باشد.
پرفروش‌ترین پنل‌های خورشیدی ۲۰20
به گزارش زیست آنلاین، عوامل متعددی موجب تفکیک مدل‌های مختلف پنل‌های خورشیدی می‌باشد؛ این فاکتور‌ها تعیین کننده نوع عملکرد پنل‌ها خواهد بود. به بررسی تعدادی از این عوامل موثر بر فروش پنل‌های خورشیدی میپردازیم:

گارانتی

دو نوع گارانتی برای پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته می‌شود. نمونه اول مربوط به گارانتی تجهیزات به هنگام ارسال محصولات و نوع دوم مربوط به تضمین عملکرد پنل پس از شروع بهره برداری تا زمان مشخص شده توسط کارخانه می‌باشد.

بازدهی ماژول‌ها

میزان بازدهی پنل براساس نرخ تبدیل نورخورشید به برق مشخص می‌شود. میزان بازدهی بالا در برخی از موارد به معنی کاهش تعداد ماژول‌های بکار رفته خواهد بود که برای مکان‌هایی با محدودیت فضا مناسب می‌باشد.
    هزینه

قیمت پنل‌های خورشیدی در ۹۹ درصد موارد از اصلی‌ترین عوامل انتخاب پنل‌ها می‌باشد. با این حال بازدهی بالا و کیفیت بالاتر هزینه‌ای به مراتب بالاتری را به دنبال خواهد داشت و عمر طولانی تری خواهند داشت.

پنل‌های خورشیدی باید در مقابل آلودگی‌ها و هم چنین زنگ زدگی مقاوم باشند، چون این عامل موجب می‌شود تا انرژی خورشیدی کم تری را دریافت کند.برند‌های بسیار زیادی به تولید پنل‌های خورشیدی می‌پردازند.

پرفروش‌ترین پنل‌های خورشیدی ۲۰۲۰

لیست ۱۰ پنل برتر در سال ۲۰۲۰ براساس کیفیت، قابلیت اطمینان، عملکرد پنل‌ها، خدمات پس از فروش، مدت زمان گارانتی ، بالاترین بازدهی و پایین‌ترین نرخ خرابی در مدت زمان بهره برداری به شکل زیر می‌باشد:

     LG energy
     SunPower
     REC
     Q cells
     Seraphim
     Trina Solar
     Jinko Solar
     Canadian Solar
     SunTech
     JA Solar

منبع :برق نیوز

https://zistonline.com/vdchvvn6.23nk-dftt2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما