تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 84046
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس می گوید سه قرارداد با شرکت‌های ایرانی برای ساخت تجهیزات طرح جمع‌آوری گازهای همراه نفت به ارزش بیش از ۱۴۲ میلیون یورو ارزش دارد.
 جمع آوری گازهای همراه با سه قرارداد ایرانی 142 میلیون یورویی
به گزارش زیست آنلاین، محمود امین‌نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طرح جمع‌آوری و انتقال گازهای ارسالی به مشعل حدود  ۶۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در روز به‌عنوان خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس در این منطقه جمع‌آوری می‌شود، این روند طی قراردادی مشخص بین پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب  امضا شد و امید است طی چند سال آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

وی تصریح کرد: در همین زمینه امروز با حضور وزیر نفت طی مراسمی، سه قرارداد برای تأمین تجهیزات مورد نیاز این طرح با سه شرکت‌ ایرانی امضا شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه طرح بهسازی و احداث تاسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل برای تأمین پایدار و افزایش خوراک مجتمع عظیم بیدبلند خلیج فارس، به‌عنوان بزرگ‌ترین هاب گازی غرب آسیا اجرا می‌شود، تأکید کرد: اجرای این پروژه به‌منظور تحقق گام نخست اجرای معاهده بین‌المللی پاریس است که با اجرای این طرح تولید بیش از ۳۳ میلیون تن گاز گلخانه‌ای از مجموع ۳۸ میلیون تن تعهد شده در ایران کاهش می‌یابد./شانا

https://zistonline.com/vdcb0gbw.rhbaapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما