تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 84007

بریتیش ایرویز دومین آلاینده هواپیمایی در اروپا

پروازهای بریتیش ایرویز ۱۸ میلیون تن دی اکسید کربن منتشر کرده است
یک مطالعه جدید بریتیش ایرویز را به عنوان دومین آلاینده بزرگ هواپیمایی در اروپا برای سال 2019 معرفی کرده است.
بریتیش ایرویز دومین آلاینده هواپیمایی در اروپا
به گزارش زیست آنلاین،  به نقل از Energy Live News، تحقیقات انجام شده توسط گروه مبارزات حمل و نقل و محیط زیست (T&E) نشان می دهد که میزان انتشار گازهای گلخانه ای این شرکت به اندازه کربن ساطع شده از همه وانت ها در خیابان های انگلیس است.

T&E که چتر اروپایی سازمانهای غیردولتی است که در زمینه حمل و نقل و محیط زیست فعالیت می کنند، با Carbon Market Watch همکاری کرده و داده ها را پس از درخواست های آزادی اطلاعات برای آمارهای رسمی ملی جمع آوری کرده است.

تجزیه و تحلیل تخمین زده شده است که پروازهای بریتیش ایرویز ۱۸ میلیون تن دی اکسید کربن منتشر کرده است.

مت فینچ، مدیر سیاست انگلستان در T&E، اظهار کرد: صنعت هواپیمایی انگلیس اعتیاد به انتشار دارد. کل آلودگی دی اکسید کربن در پروازهای بین المللی انگلستان مانند همه وانت ها و کامیون های انگلیس است.

وی همچنین افزود: اکنون که مشخص شده است عامل اصلی انتشار دی‌اکسید کربن چیست، باید اطمینان حاصل کنیم شرکت‌های هواپیمایی با پایان یافتن پاندمی و افزایش پروازها، انگلیس را برای رسیدن به اهداف آب و هوایی خود دور نکند. سال 2019 باید به عنوان اوج انتشار گازهای هوایی انگلستان تلقی شود.

در بیانیه ای، بریتیش ایرویز اظهار کرد: شرکت مادر ما IAG اولین گروه هواپیمایی در جهان بود که تا سال 2050 به انتشار صفر خالص کربن متعهد شد و در حالی که هیچ راه حل واحدی برای این چالش وجود ندارد، ما یک نقشه راه روشن برای رسیدن به آنجا ساخته ایم.

این شرکت افزود: ما در هواپیماهای جدید سرمایه گذاری كرده ایم كه 40٪ كمتر از مصرف سوخت آنها از جایگزینی آنها برخوردار است، پروژه های جبران كاری و حذف كربن را معرفی كردیم، در توسعه سوخت هواپیمای پایدار با دو پروژه بزرگ در انگلیس و آمریكا سرمایه گذاری كرده ایم و اخیرا برای توسعه بیشتر هواپیماهای مجهز به هیدروژن با آلایندگی صفر با ZeroAvia همکاری کرده‌ایم./انرژی امروز

https://zistonline.com/vdciyuav.t1a5u2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما