تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : 83809
زیست آنلاین: بر اساس اطلاعات جدید، بزرگترین پالایشگاه های نفت آمریکا در این هفته هزاران تن آلاینده هوا در آسمان تگزاس منتشر کردند.
به گزارش زیست آنلاین، پالایشگاه ها و پتروشیمی های در امتداد ساحل خلیج ایالات متحده در تلاش بودند تا تولید خود را متوقف کنند زیرا توده هوای قطب شمال به منطقه ای که به درجه حرارت سرد عادت ندارد، گسترش یافت.

سرمای شدید، که منجر به کشته شدن حداقل ده نفر در تگزاس شد و باعث قطع برق بیش از 4 میلیون نفر شد، تولید گاز طبیعی و برق را نیز تحت تأثیر قرار داد و منابع مورد نیاز برای صنایع را قطع کرد.

خاموشی، منجر به سوزاندن و آزاد سازی گازها می شود تا از صدمه به واحدهای فرآوری آنها جلوگیری شود. فلرها، آسمان شرق تگزاس را تاریک کرد و دود آن چندین کیلومتر قابل مشاهده بود.

بر اساس اطلاعات اولیه ارائه شده به کمیسیون کیفیت محیط زیست تگزاس (TCEQ)، پنج پالایشگاه بزرگ، تقریباً 337 هزار پوند آلاینده از جمله بنزن، مونوکسیدکربن، سولفید هیدروژن و دی اکسید گوگرد منتشر کردند.

طبق داده های TCEQ، شرکت های نفت و گاز تگزاس، 174 اخطار انتشار آلودگی بالاتر از حد مجاز را بین 11 فوریه و 18 فوریه ثبت کردند که چهار برابر تعداد هفته قبل آن است.

منبع: Reuters

https://zistonline.com/vdchw6n6.23nxvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما