تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 83735
زیست آنلاین: شرکت های تویوتا موتور، فیات کرایسلر و سایر خودروسازان بزرگ روز گذشته اعلام کردند که برای عدم پشتیبانی از تلاش دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا برای جلوگیری از وضع قوانین خودروهای آلاینده صفر در کالیفرنیا، به جنرال موتورز می پیوندند.
حمایت خودروسازان از تصمیمات بایدن
به گزارش زیست آنلاین، این خودروسازان که شامل هیوندای موتور، کیا موتورز، میتسوبیشی موتورز، مزدا موتور و سوبارو نیز می شوند، در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با حسن نیت و پیدا کردن راهی سازنده رو به جلو با رئیس جمهور جو بایدن، از یک چالش حقوقی ادامه دار برای انتشار آلاینده های کالیفرنیا خارج می شوند.

خودروسازان و اتحادیه فروشندگان ملی خودرو اعلام کردند که با اهداف دولت بایدن برای دستیابی به پیشرفت های سالانه در استانداردهای اقتصاد سوخت همراه هستند.

روز دوشنبه، وزارت دادگستری ایالات متحده از دادگاه تجدیدنظر این کشور خواست تا دادرسی مربوط به انتشار کالیفرنیا را به حالت تعلیق درآورد تا در تصمیمات سیاسی دولت قبلی تجدید نظر شود.

بایدن آژانس ها را موظف کرده است تا به سرعت در تصمیم سال 2019 ترامپ در مورد لغو اختیارات کالیفرنیا برای تعیین استانداردهای انتشار آلاینده های خودرو و نیاز به افزایش تعداد وسایل نقلیه با انتشار صفر تجدید نظر کنند.

در عین حال اتحاد برای نوآوری در خودرو، دیگر گروه تجارت صنعت خودرو ، روز گذشته پیشنهاد آغاز مذاکرات با بایدن در مورد استانداردهای تجدید نظر شده در مصرف سوخت را که بالاتر از استانداردهای دوران ترامپ اما پایین تر از استانداردهای تعیین شده در دولت قبلی دموکرات ها بود، را داده است.

منبع: Reuters

https://zistonline.com/vdcftedc.w6dmmagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما