تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 83498
زیست آنلاین:طبق توافق نامه خرید برق بین آمازون و آکوینا، این شرکت 641 مگاوات انرژی خورشیدی مورد نیاز آمازون در ایالات متحده را تأمین خواهد کرد.
آمازون یکه تاز خرید انرژی تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، مطابق این توافقنامه، آکوینا چهار نیروگاه فتوولتائیک جدید در ایلینوی، کنتاکی و اوهایو با ظرفیت کل 889 مگاوات احداث خواهد کرد. این شرکت طی چهار سال آینده نزدیک به یک میلیارد دلار برای توسعه این پروژه های جدید سرمایه گذاری خواهد کرد.

نت سالستروم، مدیر بخش انرژی آمازون گفت: این چهار پروژه جدید ACCIONA، به ما کمک می کنند تا به هدف خود برای تأمین 100 درصدی انرژی از منابع انرژی تجدیدپذیر نزدیکتر شویم. این پروژه های بزرگ ما را قادر می سازد بیش از 640 مگاوات انرژی تجدیدپذیر به شبکه خود اضافه کنیم. "

همچنین آمازون اعلام کرد که قرارداد خرید برق 10 ساله، به ظرفیت 250 مگاوات از 3 نیروگاه بادی فراساحلی  900 مگاواتی در آلمان، با شرکت اورستد امضا کرده است.

به گفته آمازون، در مجموع، این شرکت 26 پروژه جدید انرژی بادی و خورشیدی با ظرفیت 3.4 گیگاوات را کلید زده است که سرمایه گذاری این شرکت را در انرژی تجدیدپذیر در سال 2020 به 35 پروژه و بیش از 4 گیگاوات ظرفیت رساند که بزرگترین سرمایه گذاری شرکت ها در انرژی تجدیدپذیر در یک سال محسوب می شود. این پروژه جدید، آمازون را به بزرگترین خریدار انرژی تجدیدپذیر تبدیل خواهد کرد.

26 پروژه جدید بادی و خورشیدی در استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، آفریقای جنوبی، سوئد، انگلیس و ایالات متحده احداث خواهند شد و برای اولین بار در فرانسه، آلمان، ایتالیا و آفریقای جنوبی پروژه های تجدیدپذیر جدید کلید خورده است..

در ایالات متحده، آمازون اکنون پروژه های بادی و خورشیدی خود را در کالیفرنیا، دلور، ایلینوی، ایندیانا، کانزاس، کنتاکی، نبراسکا، کارولینای شمالی، اوهایو، تگزاس و ویرجینیا فعال کرده است.

آمازون در مجموع 127 پروژه انرژی تجدیدپذیر در سطح جهان دارد، از جمله 59 پروژه انرژی تجدیدپذیر بادی و خورشیدی و 68 پشت بام خورشیدی در مراکز تحققاتی در سراسر جهان.

منبع: renewableenergyworld.

https://zistonline.com/vdcbwabw.rhbf9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما