تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : 83478
زیست آنلاین: گروه های زیست محیطی ایالات متحده که با پول و تلاش خود برای موفقیت بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت کردند، اکنون، پس از انتخاب وی، در حال تغییروضعیت به یک نقش جدید و راه اندازی یک کمپین پیگیری برای اطمینان از تحقق وعده های وی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی هستند.
ماه عسل برای بایدن به پایان رسیده است
به گزارش زیست آنلاین، گروه های زیست محیطی ایالات متحده که با پول و تلاش خود برای موفقیت بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فعالیت کردند، اکنون، پس از انتخاب وی، در حال تغییروضعیت به یک نقش جدید و راه اندازی یک کمپین پیگیری برای اطمینان از تحقق وعده های وی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی هستند.

این پویایی، منعکس کننده بازگشت به نفوذ گروه های مدافع محیط زیست پس از چهار سال است که توسط دولت دونالد ترامپ، یک فرد بدبین در زمینه اقلیمی که سیاست هایی را برای به حداکثر رساندن توسعه سوخت های فسیلی ایالات متحده با کمک صنعت در پیش گرفته بود، به حاشیه رانده شده بودند.

در حالی که بایدن طیف وسیعی از گروه های مختلف، از فعالان جوان تا اتحادیه های کارگری را در کارزار ریاست جمهوری خود متحد کرده بود، در حال حاضر به دلیل چند انتخاب در کابینه خود که با سوخت های فسیلی مرتبط است، هدف انتقاد برخی از گروه های سبز قرار گرفته است.

او تحت فشار مداوم قرار خواهد گرفت تا سریعاً برنامه های محیط زیستی خود را در دستور کار خود قرار دهد که احتمالاً بیش از آنچه خواهد بود که باراک اوباما، رئیس جمهور اسبق این کشور در زمان تصدی ریاست جمهوری انجام داده است.

جیمی هن، مدیر گروه زیست محیطی Fossil Free Media، وابسته به 350org.، که مخالف صنعت سوخت فسیلی است گفت: با اعلام انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، ماه عسل دیگر پایان یافت. این بر عهده بایدن است که می خواهد این فشار با او باشد یا علیه او.

بایدن به نقشی که طرفداران، هنگام آماده سازی دولت خود،  ایفا کرده اند اعتراف کرده است. وی هفته گذشته در شبکه سی ان ان گفت که گروه های طرفدار، بیشتر و بیشتر به خواسته های خود پافشاری می کننند. این کار آنها است.

منبع: Reuters

https://zistonline.com/vdcjoxeo.uqetazsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما