تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 83450
زیست آنلاین: دوچرخه های و اسکوترهای برقی که اکنون میلیون ها نفر از ما اجاره می کنندیا می خرند، چقدر سبز هستند؟
اسکوترهای برقی چقدر سبز هستند؟
به گزارش زیست آنلاین، نگرانی که در مورد اسکوترهای برقی وجود دارد، تأثیرات زیست محیطی آن است. آژانس بین المللی انرژی می گوید 24 درصد از انتشار کربن از طریق حمل و نقل اتفاق می افتد و سال گذشته، یک مطالعه که توسط دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی انجام شد نشان داد که در طول عمر اسکوترهای الکترونیکی، این دستگاه ها به ازای هر مایل-مسافر، انتشارهای بیشتری از اتوبوس ها تولید می کنند.

تینگ، مدیر شرکت lime، می گوید جدیدترین نسل اسکوترهای الکترونیکی شرکتش به این معنی است که دیگر این موضع صحت ندارد، زیرا طول عمر اسکوترهای تولیدی آن بیشتر است.

او می خواهد مردم را از اتومبیل خود پیاده کند و می گوید: "متوسط ردپای کربن اسکوتر یا دوچرخه برقی کمتر از 5 درصد ردپای کربن یک خودروی سواری است". اما او اضافه می کند: "ما باید این رقم را پایین بیاوریم".

تینگ می گوید اگر بخواهیم برای مقابله با تأثیر حمل و نقل بر بحران آب و هوا جدی باشیم، وسایل نقلیه مانند دوچرخه و اسكوترهای برقی، از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

دن ایوز، تحلیلگر سرمایه گذاری در Wedbush Securities، می گوید اسکوترهای الکترونیکی Lime نوآوری مهمی هستند. این یک فضای پراکنده است و رقبایی مانند Bird و Voi مدل های تجاری چشمگیری دارند. اما او می گوید فن آوری، برند و دیدگاه استراتژیک Lime، برنده رقابت ها بوده است.

وی افزود چالش اصلی، حفظ مشتریان در رقابت دوباره با اتوبوس ها و قطارهای شهری در یک جهان پساکرونا است.

منبع: bbc

https://zistonline.com/vdcjyxeo.uqetizsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما