تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 83445
زیست آنلاین: سازمان جنگل های ایالات متحده از مردم این کشور می خواهد که امسال درختان مصنوعی خود را در جعبه نگه دارند. در عوض، توصیه می کند، درخت کریسمس خود را از یک جنگل ملی تهیه کنند. سنتی که برای جنگل نیز مفید است.
درختان طبیعی برای کریسمس
به گزارش زیست آنلاین، سازمان جنگل های ایالات متحده از مردم این کشور می خواهد که امسال درختان مصنوعی خود را در جعبه نگه دارند. در عوض، توصیه می کند، درخت کریسمس خود را از یک جنگل ملی تهیه کنند. سنتی که برای جنگل نیز مفید است.

بیش از 75 جنگل ملی ایالات متحده آمریکا، از جنگل ملی المپیک در ایالت واشنگتن گرفته تا جنگل ملی اوکالا در فلوریدا به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند که درخت کریسمس خود را از این جنگل ها تهیه کنند. همه آنها خانه گیاهان همیشه سبز نیستند، اما گونه های منحصر به فرد درختان تصاویر زیبایی برای کریسمس ایجاد می کنند.

برای سلامتی درختان  کوچک، جنگلهای کم تراکم تر بهتر هستند. با وجود درختان کمتر، رقابت کمتری برای نور خورشید و سایر منابع و فضای بیشتری برای رشد گیاهان جنگل وجود دارد.

اما قبل از شروع قطع درخت، به مجوز احتیاج است. شهروندان این کشورمی توانند از طریق Recreation.gov، یکی از شرگت های همکار سازمان جنگل های ایالات متحده، درخواست بدهند و در آنجا نزدیکترین جنگل ملی خود را انتخاب کرده و هزینه کمی، معمولاً 10 دلار بپردازند.

هر جنگل مولفه های متفاوتی برای انتخاب مکان بریدن درخت خود دارد، اما به عنوان یک قانون کلی، سازمان جنگل های ایالات متحده می گوید درختی که انتخاب می شود باید حداقل 200 فوت از جاده های اصلی و کمپ ها فاصله داشته باشد. همچنین از کنده های بزرگ نیز باید پرهیز شود. این سازمان اعلام کرد تنه درخت انتخاب شده باید حدود 6 اینچ باشد.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcdko0j.yt0so6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما