تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 83443
زیست آنلاین: برابر جمیع سوابق موجود، شرکت پالایش نفت اصفهان به هیچ وجه من الوجوه مدخلیتی در موضوع تخلیه نفت کوره در اراضی اطراف جهادآباد در سالیان گذشته نداشته و استناد آن خبرگزاری به نامه مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان نادرست و ناحق است.
پالایشگاه اصفهان مسئول تخلیه نفت کوره در اراضی جهادآباد نیست/ بیشترین حجم سرمایه گذاری در  محیط زیست توسط این پالایشگاه
به گزارش زیست آنلاین، پس از انتشار گزارش « پالایشگاه اصفهان به خبر پالایشگاه اصفهان نصف جهان را روسیاه کرد / پای شرکت پخش هم در میان است+سند » شرکت پالایش نفت اصفهان تکذیبه ای را به زیست آنلاین ارسال کرده است که عینا در ادامه می خوانید:
با عنایت به خبر کذب و عاری از واقعیت کد 83859 مورخ 20/08/1399 منتشر شده از سوی آن پایگاه خبری، و پیرو اعلام کارشناسان محترم آن شرکت به استحضار می رساند
برابر جمیع سوابق موجود، شرکت پالایش نفت اصفهان به هیچ وجه من الوجوه مدخلیتی در موضوع تخلیه نفت کوره در اراضی اطراف جهادآباد در سالیان گذشته نداشته و استناد آن خبرگزاری به نامه مدیرکل محترم حفاظت محیط زیست استان اصفهان نادرست و ناحق است.
زیرا در متن نامه موصوف، هیچ اشاره ای به اینکه مسبب این امر شرکت مطبوعه می باشد نبوده و به طور کلی به شرکتهای نفتی واقع درمنطقه بختیار دشت اشاره نموده است و با یک تحقیق ساده مشخص می شود که از سنوات گذشته در منطقه بختیار دشت چندین شرکت نفتی در حال فعالیت می باشند و این پالایشگاه در سالیان اخیر بیشترین حجم سرمایه گذاری را در راستای کمک به حفظ محیط زیست نموده است. بنا به مراتب مشروحه فوق که فعلا و در این مرحله در نهایت ایجاز و اختصار بیان گردید، خبر کد فوق الذکر تحت هیچ شرایطی ناظر برعملکرد پالایشگاه نفت اصفهان (سهامی عام) نبوده و انتشار خبر مذکور موجبات ضرر و زیان معنوی به وجهه شرکت متبوعه گردیده است.
نظر به اینکه عدم تکذیب خبر فوق الاشاره می تواند موجبات مسئولیت آن پایگاه خبری را فراهم آورد شایسته است به منظور جلوگیری از وقوع اقدامات مرتبط با اعلام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی مقرر فرمایید در اسرع وقت مصرحات ماده 23 قانون مطبوعات، جوابیه شرکت پالایش نفت اصفهان (سهامی عام) جهت تنویر افکار عمومی و رفع هر گونه شبهات منتشر گردد. در غیر اینصورت این شرکت ناگزیر از اقدامات مقتضی در مراچع ذی صلاح قضایی خواهد بود.

 

https://zistonline.com/vdcbfabw.rhbfapiuur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما