تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 83425
زیست آنلاین: دولت انگلیس پس از توافق برای در نظر گرفتن پروژه های بادی ساحلی و خورشیدی برای اولین بار از سال 2015، قصد دارد میزان انرژی تجدیدپذیری را که به آن یارانه اختصاص می دهد، در سال آینده دو برابر کند.
حمایت جدی دولت انگلیس از انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، شرکت های انرژی برای مزایده قراردادهای یارانه ای که در پایان سال 2021 برگزار می شود، رقابت خواهند کرد که می تواند تا 12 گیگاوات انرژی تجدیدپذیر یا برق پاک کافی برای شارژ حداکثر 20 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در سال را تامین کند.

دور قبلی مزایده ها در سال 2019 برگزار شده بود. دور بعدی شامل سه مزایده جداگانه برای فن آوری های مختلف انرژی تجدید پذیر برای رقابت در یک قرارداد است که که قیمت برق پاک که آنها تولید می کنند را تضمین می کند.

یک قرارداد برای پروژه های بادی فراساحلی و دیگری برای فناوری های کمتر استفاده شده از جمله مزارع بادی فراساحلی شناور، نیروگاه های تولید انرژی از پسماند و پروژه های جریان جزر و مدی خواهد بود.

قرارداد سوم این امکان را به مزارع بادی و خورشیدی می دهد پس از شش سال از اینکه دولت موافقت کرد مخالفت خود را با پروژه ها کنار بگذارد، برای یک قرارداد پشتیبانی رقابت کنند.

کواسی کوارتنگ، وزیر انرژی انگلیس گفت که مزایده جدید بر اساس برنامه 10 ماده ای نخست وزیر این کشور برای حرکت انگلیس به سمت هدف خود برای پایان دادن به نقش خود در افزایش انتشار کربن جهانی تا سال 2050 خواهد بود.

برنامه آب و هوایی بوریس جانسون شامل رشد 4 برابری نیروگاه های بادی فراساحلی انگلیس و رساندن ظرفیت آن به 40 گیگاوات در طی دهه آینده و همچنین برنامه هایی برای هیدروژن سبز و میلیون ها وسیله نقلیه الکتریکی است که نیاز به رونق انرژی های تجدیدپذیر دارد.

منبع: Guardian

https://zistonline.com/vdcbsabw.rhbf5piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما