تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 83309
زیست آنلاین: بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده اسباب بازی پس از دهه ها استفاده از پلاستیک های مخرب محیط زیست در محصولات و بسته بندی های خود، در حال تلاش برای رسیدن به رویکرد دوستدار محیط زیست هستند.
تولید کنندگان بزرگ اسباب بازی استفاده از پلاستیک را در محصولات خود کاهش می دهند
به گزارش زیست آنلاین، همه گیری کرونا و قرنطینه های آن باعث شده است که والدین بیشتر در منزل با فرزندان خود باشند، به همین دلیل تقاضا برای اسباب بازی ها به شدت افزایش پیدا کرده است و انتظار می رود امسال فروش اسباب بازی بسیار زیاد باشد.

یافتن گزینه های جایگزین مناسب بجای پلاستیک برای مقابله با تغییرات اقلیمی بسیار مهم است. تولید و دور ریختن پلاستیک اثرات مخربی بر روی کره زمین داشته است. از انتشار گازهای گلخانه ای که باعث تغییرات آب و هوایی می شود تا گرفتگی آبراه ها و آلوده کردن اقیانوس ها، از جمله این اثرات است.

مطمئناً اتخاذ بازاریابی "سازگار با محیط زیست" برای شرکت ها نیز مهم است. چرا که آگاهی خریداران در مورد چگونگی تأثیر انتخاب های خود بر کره زمین در حال افزایش است.

 

در ادامه به برخی از اسباب بازی هایی اشاره شده است که به زودی با حرکت شرکت ها به سمت تولید محصولات با پلاستیک کمتر، ظاهر متفاوتی خواهند داشت.

 

Uno Uno اعلام کرد که اکنون مجموعه کارتهای بازی این مجموعه، 100 قابل بایافت است. اونو قصد دارد تا سال 2021 سلفون را از تمام کارت های خود حذف کند.

Lego لگو قصد دارد به جای پلاستیک یکبار مصرف، از کاغذهای قابل بازیافت برای بسته بندی خود استفاده کند. این شرکت اعلام کرد که تا سال 2025، تمام بسته بندی های لگو از مواد تجدیدپذیر یا قابل بازیافت ساخته خواهد شد.

اما لگو هنوز یک مشکل پلاستیکی اساسی دارد. برای ساختن خود بلوک های لگو، که در طی همه گیری کرونا شاهد افزایش فروش بوده اند، سالانه به 90 هزار تن پلاستیک نیاز دارد.

این شرکت سالهاست تلاش می کند تا جایگزین هایی برای پلاستیک های بر پایه نفت تولید کند که می تواند در بلوک ها از آن استفاده شود. پیشرفتهایی حاصل شده است، اما اکثر قریب به اتفاق قطعات با پلاستیک ساخته می شوند.

 

Little Tikes Little Tikes که مجموعه ای از اسباب بازی ها از جمله اسکوتر، تاب و خانه بازی می سازد، از تولید یک سری جدید از اسباب بازی هایی که از پلاستیک بازیافت ساخته و توسط مواد قابل بازیافت بسته بندی شده است خبر داد.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcco1q4.2bq1x8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما