تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : 83224
زیست آنلاین: کارشناسان انرژی می گویند افزایش رکورد دیگهای بخار گازی جدید نصب شده در انگلیس نشان می دهد این کشور در مسیر اشتباه حرکت می کند.
فاصله زیاد انگلیس تا گرمایش کم کربن
 

به گزارش زیست آنلاین، کارشناسان انرژی هشدار دادند، دولتمردان انگلیس باید برنامه های دقیقتری برای گرمایش کم کربن داشته باشند، زیرا اهداف عایق بندی منازل و تولید برق بیشتر از مزارع بادی فراساحلی کافی نیست و فروش دیگهای بخار گازی، سال گذشته یک رکورد افزایشی را نشان داد.
  با نرخ های فعلی، 700 سال طول می کشد تا انگلیس به گرمایش با کربن کم برسد و حداقل 19 هزار خانه در هفته باید از الان تا 2050 به روز شوند.   سال گذشته تعداد دیگهای بخار جدید نصب شده با ثبت یک رکورد جدید، 1.8 درصد افزایش پیدا کرد که نشان می دهد انگلستان در مسیر اشتباه حرکت می کند.
  بر اساس گزارش مرکز تحقیقات انرژی انگلستان (UKERC)، برنامه های دولت فقط حدود 12،500 خانه را برای نصب پمپ های حرارتی کم کربن در بر می گیرد.
  به گفته کارشناسان، هیچ خانه جدیدی نباید با دیگهای گاز ساخته شود. تعهد دولت برای ساخت میلیون ها خانه جدید مشخص نمی کند که باید با سیستم حرارتی کم کربن ساخته شوند.
  نخست وزیر انگلیس این هفته وعده داد که انرژی بادی فراساحلی، برق و گرمایش هر خانه را تا سال 2032 تامین خواهد کرد.اما کارشناسان UKERC خاطرنشان کردند این برنامه ها برای استفاده در سطح برق موجود است.
  با روی آوردن رانندگان به اتومبیل های الکتریکی و جلوگیری از گرم کردن خانه ها با سوخت های فسیلی، تقاضا برای برق دو برابر شده است. طبق یک برآورد، گرمایش خانه های انگلستان به تنهایی به 67 گیگاوات انرژی بادی فراساحلی نیاز دارد. منبع: Guardian https://zistonline.com/vdci5rav.t1apr2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما