تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : 83084
مقامات ایالت کوئیزلند می گویند با بسته های حمایتی اقتصادی اضافی 1 میلیارد دلاری، ساخت پروژه های تجدیدپذیر جدید تسریع می شود.
انقلاب تجدیدپذیر در کوئیزلند استرالیا
به گزارش زیست آنلاین، مقامات کوئینزلند از صندوق انرژی تجدیدپذیر 500 میلیون دلاری برای ساخت پروژه های بادی و خورشیدی به عنوان برنامه بهبود اقتصادی پس از همه گیری کرونا خبر دادند.

این برنامه یکی از اولین پروژه های مهم سبز استرالیا در میان درخواست های دولت های ایالتی و فدرال برای بهبود سبز پس از همه گیری ویروس کرونا است.

روز دوشنبه، كامرون دیك، مسئول خزانه داری كوئینزلند، خبر بسته محرك اقتصادی 1 میلیارد دلاری اضافی را اعلام كرد.

نیمی از آن توسط مدیر صندوق ایالتی شرکت سرمایه گذاری کوئینزلند، در پروژه های محلی سرمایه گذاری خواهد شد. نیمی دیگر، به شرکت های دولتی انرژی پرداخت می شود تا مالکیت عمومی خط لوله پروژه های تجدیدپذیر را افزایش دهند.

دیک گفت : وقتی به بخش خصوصی ضربه بزرگی وارد می شود، دولت باید برای کمک قدم بردارد و اگر اشتغال بیشتری برای کوئینزلندها ایجاد شود، ما از اینکه بیشتر قرض بگیریم و مستقیم سرمایه گذاری کنیم، خجالت نمی کشیم. در شرایط کنونی، با ترازنامه قوی کوئینزلند، فرصت های سرمایه گذاری وجود دارد که هم ارزش بسیار خوبی برای مودیان دارند و هم مشاغل بیشتری ایجاد می کنند.

هدف این ایالت تامین ۵۰ درصد از نیاز انرژی خود توسط انرژی های تجدیدپذیر تا سال ۲۰۳۰ است.

منبع: Guardian

https://zistonline.com/vdcc0xq4.2bq148laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما