تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 83074
زیست آنلاین: تعدادی از معترضان اقلیمی شورش علیه انقراض پس از جلوگیری از چاپ و توزیع روزنامه های انگلیسی متعلق به مرداک دستگیر شدند.
دستگیری 13 معترض شورش علیه انقراض در انگلیس
به گزارش زیست آنلاین، پلیس انگلیس 13 عضو از گروه شورش علیه انقراض را پس از آنکه جمعی از معترضین در روزهای جمعه و شنبه بخشی از خیابانی که مرکز چاپ و توزیع برخی از روزنامه های متعلق به رابرت مورداک است را مسدود و مانع از توزیع روزنامه ها شدند، دستگیر کرد.

مسئولین پلیس در یک بیانیه اعلام کردند: این اعتراضات باعث ایجاد اختلال اساسی در مشاغل محلی شده است. در این مدت 13 نفر بازدشت شدند و ما پیش بینی می کنیم که تعداد بیشری بازداشت شوند.

اعضای شورش علیه انقراض، که به آن XR نیز می گویند، چاپخانه هایی را که مسئول چاپ روزنامه هایی مانند The Sun ،The Times و The Daily Mail ، در بروکسبورن، لندن و لیورپول منتشر هستند را مسدود کردند.

اعضای این گروه در یک بیانیه اعلام کردند: این گروه ها برای آشکار کردن عدم موفقیت این ارگان ها در ارائه گزارش دقیق درباره وضعیت آب و هوا و شرایط اضطراری زیست محیطی و دستکاری واقعیت ها متناسب با برنامه های شخصی و سیاسی خود از ایجاد اختلال استفاده می کنند.

آنها  گفتند: فعالان این گروه روزنامه های متعلق به روپرت مرداک را هدف قرار دادند زیرا رسانه های جناح راست سدی در برابر حقیقت هستند و نمی توانند مقیاس و فوریت بحران آب و هوا را منعکس کنند. آنها با پرت کردن حواس ما قدرت و ثروت خود را حفظ می کنند و از تفرقه ما سود می برند. ما نمی توانیم تا زمانی که این مانع را از جلوی راه برداریم، جلو برویم.

جیمز مورداک، پسررابرت مورداک، اخیرا به سلطنت رسانه ای پدرش به دلیل نحوه پوشش بحران آب و هوا انتقاد کرده بود.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcbagbw.rhbfzpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما