تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 83068
در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور

ترامپ قوانین زیست محیطی بیشتری را تغییر خواهد داد

زیست آنلاین: دونالد ترامپ در صورت انتخاب مجدد در ماه نوامبر، به تضعیف قوانین زیست محیطی مربوط به صنایع ادامه خواهد داد.
ترامپ قوانین زیست محیطی بیشتری را تغییر خواهد داد
به گزارش زیست آنلاین، به گفته آندرو ویلر، مدیر آژانس حفاظت از محیط زیست، دونالد ترامپ، در صورت انتخاب مجدد در ماه نوامبر به سمت تضعیف مقررات زیست محیطی بیشتر صنایع خواهد رفت.

ویلر در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفت: دولت دوم ترامپ برای هر آیین نامه جدید تجزیه و تحلیل سود و منفعت انجام خواهد داد و استفاده از "شفافیت علمی" را گسترش می دهد تا اجرای قوانین را توجیه کند. سازمان حفاظت محیط زیست همچنین در نظر دارد که به کارهای پاک سازی در سایت های Superfund که به تأخیر افتاده اند ادامه دهد.

دولت ترامپ پس از سه سال ریاست جمهوری، بیش از 100 قانون اصلی آب و هوایی و زیست محیطی را که برای صنعت سوخت فسیلی تدوین شده بود را حتی با سرعت گرفتن تغییرات اقلیمی و افزایش انتشار گازهای گلخانه ای در جهان تغییر داده است. تحلیلگران می گویند بسیاری از عقب نشینی های دولت از قوانین می تواند میزان انتشار گازهای گلخانه ای را افزایش دهد و منجر به هزاران مرگ بیشتر در اثر کیفیت بد هوا شود.

از بین بسیاری از عقب نشینی از قوانینی که از هوا، آب و زمین محافظت می کند، دولت قوانین آلایندگی مربوط به دوران اوباما را برای نیروگاه ها و وسایل نقلیه لغو و جایگزین، قانون برجسته زیست محیطی کشور را تضعیف، حفاظت از اکثر تالاب های کشور را لغو و مقررات مربوط به متان را ضعیف کرد.

جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری، اعلام کرد طرحی برای هزینه کرد 2 تریلیون دلار در زیرساخت های سبز و انرژی در طول چهار سال برای مقابله با تغییرات اقلیمی و تحریک رشد اقتصادی دارد که به گفته کمپین انتخاباتی ترامپ به صنعت نفت و گاز صدمه خواهد زد.

منبع: cnbc

https://zistonline.com/vdcev78v.jh8xpi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما