تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : 83041

برنامه 400 میلیارد دلاری دموکرات ها برای مقابله با تغییرات اقلیم

دموکرات ها منتظر کسب اکثریت سنا برای تصویب طرح های اقلیمی هستند
دموکرات‌های سنای آمریکا از طرحی 400 میلیارد دلاری برای مقابله با تغییرات اقلیم در این کشور رونمایی کردند.
برنامه 400 میلیارد دلاری دموکرات ها برای مقابله با تغییرات اقلیم
به گزارش زیست آنلاین، روز سه شنبه دموکرات های سنا از برنامه ای برای مقابله با تغییرات اقلیم پرده برداری کردند که بر اساس آن دولت موظف است سالانه 400 میلیارد دلار برای کاهش گازهای گلخانه ای تا سال 2050 هزینه کند.

این آخرین سری از طرح های دموکرات هاست که چگونگی مقابله دولت با تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی را تشریح می کند. هیچ کدام از این طرح ها در سنایی که جمهوری خواهان آن را کنترل می کنند موفق از آب درنیامده است اما اگر بعد از انتخابات نوامبر ورق به سمت دموکرات ها برگردد، آن وقت می توان به موفقیت این طرح ها امید بست.

چاک شومر، رهبر دموکرات ها در سنا می گوید که زمانی که بتوانیم اکثریت را در سنا دوباره به دست بیاوریم آن وقت به سرعت برای این طرح ها متحد می شویم.

او اضافه می کند که تصویب طرح های اقلیمی اولویت ماست.

بر اساس این طرح 260 صفحه ای که کمیته ویژه بحران اقلیمی دموکرات ها تهیه کرده است دست کم 10 میلیون شغل در مناطقی ایجاد خواهد شد که تولید، توسعه و تحقیق در باره انرژی های پاک و تکنولوژی های جدید در این نواحی برقرار خواهد شد.

کابینه ترامپ همیشه خطر تغییرات اقلیم را کم توصیف کرده و قوانین بازدارنده برای صنایع سوخت های فسیلی را متوقف کرده است. طرحی که دموکرات ها ارائه می کنند از سنا می خواهد نفوذ لابی های این صنایع در قانونگذاری ها کاهش یابد.

به گزارش انرژی امروز، اما با این حال برخی کارشناسان محیط زیست معتقد هستند این طرح آن طور که باید و شاید نخوهد توانست برای تغییرات اقلیم کاری انجام دهد و باید یارانه های شرکت های نفت و گاز قطع شود.

https://zistonline.com/vdcfyxdc.w6dmjagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما