تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 83027
زیست آنلاین: برخی از شرکت های نفتی به آرامی در حال تبدیل شدن به شرکت های انرژی تجدیدپذیر هستند.
حرکت شرکت نفتی توتال به سمت انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، شرکت های بزرگ نفتی می دانند که انرژی تجدیدپذیر در نهایت آینده صنعت است. آژانس بین المللی انرژی پیش بینی می کند که تولید انرژی های تجدیدپذیر تا سال 2040 بیش از چهار برابر شود و سابقه پروژه ها نشان می دهد که تولید انرژی می تواند بیش از چهار برابر شود.

در همین حال، وسایل نقلیه برقی در حال فراگیر شدن هستند و با وجود ده ها مدل جدید که در سال های آینده وارد بازار می شوند، باید شاهد تغییر پایدار به سمت وسایل نقلیه برقی طی دو دهه آینده باشیم.

شرکتها قادر به مقابله با این روندها نیستند، اما می توانند تجارت های خود را با هم تطبیق دهند تا در ارتباط باشند. این بدان معنی است که برخی از شرکت های نفتی به آرامی در حال تبدیل شدن به شرکت های انرژی تجدیدپذیر هستند.


یکی از اولین شرکتهای بزرگ نفتی که انرژی تجدیدپذیر را جدی گرفت، توتال بود.

این غول انرژی اکثریت سهام sunpower و همچنین شرکت باتری Saft را خریداری کرد که هم اکنون در حال ساختن برخی از بزرگترین پروژه های ذخیره انرژی در جهان است.

حرکت توتال به سمت انرژی های تجدیدپذیر باعث شده است که این شرکت، بیشتر از یک شرکت سنتی نفت و گاز به یک صنایع همگانی شبیه باشد. این شرکت پیش بینی می کند در سال ۲۰۲۰، ظرفیت ناخالص انرژی تجدیدپذیر را از حدود 3 گیگاوات در سال 2019 به 6 گیگاوات افزایش دهد. این مقدار برای تامین برق 1.14 میلیون خانه در ایالات متحده کافی است.

شرکت توتال قصد دارد تا بهره برداری برق کربن کم را به 15 تا 20 درصد از میزان ترکیب فروش خود تا سال 2040 برساند. این مقدار ممکن است برای یک شرکت انرژی زیاد به نظر نرسد، اما به یاد داشته باشید که شرکت های بزرگ نفتی مشغول ارزیابی کردن مشاغل گسترده ای هستند که به آرامی از سوخت های فسیلی فاصله گرفته و به اشکال دیگر انرژی نزدیک می شوند و توتال سریعتر از بسیاری از رقبای بزرگ خود حرکت می کند.

منبع: fool

https://zistonline.com/vdcjayeo.uqet8zsffu.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما