تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 82961
ایالات متحده آمریکا با افزایش 28 گیگاوات نیروگاه بادی فراساحلی جدید می تواند تا سال 2022 حدود 1.7 میلیارد دلار برای خزانه خود درآمدزایی کند.
آورد 1.7 میلیارد دلاری انرژی بادی فراساحلی برای ایالات متحده
به گزارش زیست آنلاین، ایالات متحده می تواند 28 گیگاوات نیروگاه بادی جدید راه اندازی کند و از این طریق با افزایش رشد انرژی بادی این کشور، امکان درآمدزایی 1.7 میلیارد دلاری خزانه این کشور وجود دارد.

بر همین اساس، علاوه بر این میزان درآمدزایی که وود مکنزی پیش بینی کرده است، صنایع بادی فراساحلی ایالات متحده از 2025 تا 2035 می تواند 80 هزار شغل جدید در این کشور فراهم سازد.

انجمن انرژی باد آمریکا (AWEA)، انجمن ملی صنایع اقیانوسی (NOIA)، ائتلاف باد فراساحلی نیویورک (NYOWA) و ابتکار ویژه باد فراساحلی (SIOW) در دانشگاه دلاوار، مطاله ای با همکاری هم بر روی اثرات اقتصادی فعالیت های باد فراساحلی انجام داده اند.

بر اساس بیانیه ای که منتشر شده است این مطالعه می گوید مکان های جدیدی برای این هدف اجاره می شود، هزینه های انرژی کاهش می یابد، رقابت ها افزایش می یابد، مشاغل جدید ایجاد می شود و میلیاردها دلار سرمایه هم حاصل می شود.

بر اساس این مطالعه، و برای توسعه انرژی بادی فراساحلی در آینده، دو میلیون ایکر از آبهای فدرال در خلیج نیویورک  که بخش هایی از نیوجرسی، کالیفرنیا و کارولینا را هم در بر می گیرد قابلیت اجاره برای مقاصد تجاری را دارد.

این آبها می توانند به توسعه 28 گیگاوات انرژی بادی و ایجاد 1.2 میلیارد دلار درآمد برای خزانه داری ایالات متحده به کار گرفته شوند.
در نهایت بر اساس این مطالعه سرمایه گذاری در صنایع فراساحلی ایالات متحده تا سال 2025 به 17 میلیارد دلار، تا 2030 به 108 میلیارد دلار و تا 2035 به 166 میلیارد دلار خواهد رسید.

منبع: انرژی امروز 

https://zistonline.com/vdcfy1dc.w6d0vagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما