تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 82937
انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق، صرفه جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی به میزان ۱۴۳۰ معادل میلیون مترمکعب گاز طبیعی را در تیرماه محقق کرد.
تجدیدپذیرها باعث صرفه جویی ۱۴۳۰ میلیون مترمکعبی در سوخت‌های فسیلی شدند
به گزارش زیست آنلاین،  تازه ترین گزارش سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران که مورد بررسی خبرنگار ایرنا قرار گرفت، نشان می‌دهد: استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در تیرماه امسال صرفه جویی یک میلیون و 108 هزار لیتری آب را به همراه داشت.

میزان برق تولید شده از این منابع نیز در تیرماه به رقم پنج میلیارد و پنج میلیون کیلووات ساعت رسید.

کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق در تیرماه ۴۶۸ میلیون کیلوات ساعت کاهش تلفات برق در شبکه را به همراه داشته است.

انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق صرفه جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی به میزان ۱۴۳۰ معادل میلیون مترمکعب گاز طبیعی را در تیرماه محقق کرد.

ظرفیت درحال بهره‌برداری انرژی‌های تجدیدپذیر که تا پایان خردادماه امسال ۸۲۵ مگاوات بود، با افزایش همراه شده و به ۸۳۱ مگاوات رسید.

ظرفیت درحال بهره برداری انرژی‌های تجدیدپذیر درحالی به ۸۳۱ مگاوات رسیده که براساس تازه ترین گزارش سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق ایران (ساتبا) ۸۱۵ مگاوات نیز در حال احداث است.

به گزارش ایرنا، مجموع ظرفیت انرژی خورشیدی کشور تا پایان تیرماه با ۶۴ نیروگاه به ۴۵ درصد رسیده و مجموع ظرفیت انرژی بادی کشور با داشتن ۲۰ نیروگاه بالغ بر۳۴درصد است.

https://zistonline.com/vdciy3av.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما