تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 82918
زیست آنلاین: براساس گزارش National Grid، اگر انگلیس از فن آوری جذب کربن در کنار انرژی تجدیدپذیر بیشتر برای دستیابی به اهداف آب و هوایی خود استفاده کند، انتشار کربن از صنعت برق انگلیس تا اوایل سال 2033 می تواند منفی شود.
صنعت برق انگلیس در مسیر کربن صفر
به گزارش زیست آنلاین، در چشم انداز "انتشار منفی"، استفاده از 30 میلیون وسیله نقلیه برقی و 8 میلیون پمپ حرارتی برای تعویض با دیگ های بخار در خانه ها دیده شده است. این چشم انداز می گوید در راستای حرکت انگلیس به سمت اهداف آب و هوایی در سال 2050، استفاده از فناوری جذب کربن در کنار منابع بیولوژیکی،می تواند ظرف 13 سال انتشار کربن صنعت برق را منفی کند.

انتظار می رود برای رسیدن به این هدف، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر افزایش یابد و تا سال 2050، سالانه حداقل 3 گیگاوات به ظرفیت بادی و 1.4 گیگاوات به ظرفیت خورشیدی اضافه گردد. علاوه بر این نیاز است حجم گسترده ای از وسایل نقلیه برقی روانه بازار شود.

در این گزارش هشدار داده شده است كه انگلیس، بدون اقدام فوری دولت در مورد سیاست های كلیدی انرژی به هدف كاهش انتشار كربن و رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 نخواهد رسید.

National Grid معتقد است که جلوگیری از انتشار کربن نیروگاه های زیست انرژی، به این معنی است که برق تولید شده از نیروگاه های زیست انرژی، تا سال 2050، از تولید 62 میلیون تن دی اکسید کربن، معادل حدود 13 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای انگلیس در سال 2019، جلوگیری خواهد کرد.

منبع: the guardian

https://zistonline.com/vdch6wn6.23nizdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما