تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 82853
زیست آنلاین:مسئولین نیو ساوت ولز می گویند مزراع خورشیدی و بادی در نیو انگلند می توانند برق 3.5 میلیون خانه را تامین کنند.
نیروگاه های تجدیدپذیر در نیو ساوت ولز احداث خواهد شد
به گزارش زیست آنلاین، مت کین، وزیر محیط زیست نیو ساوت ولز می گوید احداث 8 هزار مگاوات نیروگاه بادی و خورشیدی بخشی از برنامه جایگزینی زغال سنگ است.

دولت نیو ساوت ولز قصد دارد از احداث نیروگاه های تجدیدپذیر در منطقه نیو انگلند با ظرفیت تأمین برق 3.5 میلیون خانه حمایت کند. دولت به دنبال جذب سرمایه گذاران برای ساخت 8 هزار مگاوات نیروگاه بادی و خورشیدی در منطقه نیو انگلند در شمال ایالت است.

پیشبرد این طرح فواید اقتصادی زیادی دارد. این فواید برای خانواده ها عبارت است از پایین آمدن قیمت برق و برای محیط زیست پاک بودن برق 

 دولت وعده داده است 79 میلیون دلار برای برنامه ریزی و هماهنگی پروژه ها، انتقال و ذخیره سازی هزینه شود. انتظار می رود 12.7 میلیارد دلار سرمایه گذاری جذب شود که در مرحله ساخت و ساز باعث ایجاد 2000 شغل می شود.

کین گفت: ما می دانیم که منابع برق موجود ما، ژنراتورهای موجود، به پایان عمر مفید خود نزدیک می شوند. زیبایی این طرح این است که تأثیر بزرگی بر اقتصاد خواهد گذاشت و بهتر از آن، این انرژی پاک است که وارد سیستم می شود.

منبع: guardian

https://zistonline.com/vdcfmcdc.w6d0tagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما