تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 82815
زیست آنلاین: ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا با تاکید بر اینکه تغییرات اقلیمی نگرانی فزاینده ای در ایالت وی است، قانونی را امضا کرد که طبق آن تاثیر هر پروژه ساخت و ساز بر سواحل باید به دلیل افزایش سطح دریاها و آسیب پذیری سواحل، قبل از اجرا بررسی شود.
گام اساسی فلوریدا برای مراقبت از سواحل
به گزارش زیست آنلاین، ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا با تاکید بر اینکه تغییرات اقلیمی نگرانی فزاینده ای در ایالت وی است، قانونی را امضا کرد که طبق آن تاثیر هر پروژه ساخت و ساز بر سواحل باید به دلیل افزایش سطح دریاها و آسیب پذیری سواحل، قبل از اجرا بررسی شود.

امضای این قانون به عنوان یگ گام مهم برای حل بحران سواحل در ایالتی با بیش از 1300 مایل خط ساحلی که دو سوم از 22 میلیون ساکنان آن در ساحل زندگی می کنند، مورد استقبال فعالان محیطزیست قرار گرفت.

این قانون یکی از 28 موردی بود که روز گذشته توسط دسانتیس به تصویب رسید. از جمله این قوانین ممنویت استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از صخره های مرجانی آسیب پذیر بود.

دسانتیس سعی کرده است که خود را به عنوان یک قهرمان محیط زیست معرفی کند. اما فعالان محیط زیست به وی فشار می آورند تا با حمایت از انرژی های جایگزین و کاهش استفاده از سوخت های فسیلی درایالت که از عوامل تغییرات اقلیمی هستند، اقدامات جدی تری انجام دهد.

لایحه دسانتس که برای ساخت و سازهای ساحلی امضا شده است، محدود به پروژه های عمومی است که با پول دولتی ساخته می شوند. طبق قانون جدید، پروژه های ساخت و سازهای عمومی باید سطح افزایش آب دریا، سیل و احتمال آسیب رساندن به سواحل آسیب پذیر را در نظر بگیرند.

منبع: apnews

https://zistonline.com/vdcdkj0j.yt0xf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما