تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 82811
زیست آنلاین: به طور گسترده ای فرض بر این است که شارژ یک خودروی برقی بسیار ارزان تر از بنزین است. اما چه مقدار؟
شارژ خودروی برقی در مقایسه با بنزین چقدر صرفه جویی به همراه دارد
به گزارش زیست آنلاین، شارژ خودروی برقی چقدر در مقایسه با مصرف بنزین موجب صرفه جویی در مصرف انرژی شما می شود؟ به طور گسترده ای فرض بر این است که شارژ یک خودروی برقی بسیار ارزان تر از  بنزین است.

اما اکثر مطالعات یک رویکرد کاملاً ساده گرایانه دارند. با این حال، تیمی از محققان آزمایشگاه های وزارت انرژی ایالات متحده نگاهی جامع به عوامل متعدد و متقابل داشته اند.

ارزیابی دقیق آنها از هزینه های شارژ خودروهای برقی در هفته جاری در مجله ژول منتشر شد. هیچ هزینه ای برای شارژ سالانه خودروی الکتریکی وجود ندارد، زیرا این امر به زمان، مکان و چگونگی شارژ یک وسیله نقلیه الکتریکی بستگی زیادی دارد

با این وجود، محققان می گویند که متوسط هزینه فعلی برای شارژ وسایل نقلیه برقی سبک وزن در ایالات متحده 0.15 دلار به ازای هر کیلووات ساعت است.

هزینه های منطقه ای به طور متوسط 0.10 دلار به ازای کیلووات ساعت در اورگن تا 0.23 دلار به ازای هر کیلووات ساعت در ماساچوست متغیر است. بیشتر ایالت ها بین 0.12 تا 0.16 دلار بر کیلو وات ساعت هستند.

یک خودروی برقی با کیفیت حدود 4 مایل به ازای هر کیلووات ساعت مسافت را طی می کند. بنابراین شما می توانید محاسبات خود را برای هزینه های سوخت سالانه (یا طول عمر) خودروی برقی انجام دهید. اما این یک ارزیابی ساده گرایانه است که بیشتر مبتنی بر هزینه برق است چرا که باید تغییرات در نحوه شارژ، استفاده از وسیله نقلیه، ساعت استفاده، سطح انرژی و همچنین هزینه خرید، نصب و نگهداری ایستگاه شارژ را نیز در نظر بگیرید. اکنون، هزینه ها و تغییرات را برای بیش از 15 سال محاسبه کنید.

محققان محاسبه كردند كه هزینه های پیش بینی شده خودرو های برقی در مقایسه با خودروهای بنزینی منجر به صرفه جویی حداقل  3،078  و حداکثر 10.445 دلاری می شود.

منبع: electrek

https://zistonline.com/vdcjvoeo.uqe8vzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما