تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 82717
نیوجرسی اولین ایالتی است که تغییرات آب و هوایی را به استانداردهای آموزشی K-12 خود افزود و دانش آموزان نیوجرسی یادگیری در مورد نغییرات اقلیمی را از مهد کودک ها آغاز می کنند.
کودکان نیوجرسی از مهد کودک با تغییرات اقلیمی آشنا می شوند
به گزارش زیست آنلاین، دانش آموزان نیوجرسی شروع به یادگیری در مورد تغییرات آب و هوایی را از مهد کودک ها آغاز می کنند و می توانند تحصیلات در مورد این بحران را بر اساس معیارهای جدید تحصیلی ایالت ادامه می دهند.

اداره آموزش و پرورش این ایالت دستورالعمل های جدید را در روز چهارشنبه به تصویب رساند که جزئیات آموزشی 1.4 میلیون دانش آموز در آن آمده است.

مقامات این ایالت  گفتند: این اولین ایالتی است که آموزش تغییرات اقلیمی را در استانداردهای یادگیری K-12 می آورد.

نیوجرسی در حال حاضر با مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی، از جمله ناپدید شدن خط ساحلی، طوفان های بزرگ و تابستان های گرم دست پنجه نر می کند.

فرماندار ایالت نیوجرسی می گوید: این نسل از دانش آموزان بیش از هر کس دیگری اثرات تغییرات اقلیمی را احساس خواهند کرد و بسیار مهم است که به هر دانشجو فرصتی برای مطالعه و درک بحران آب و هوا از طریق یک محتوی جامع و بین رشته ای ارائه شود.

جوانان، از جمله گرتا تونبرگ در صف اول اعتراضات اخیر در مورد تغییرات آب و هوا بوده اند و دانش آموزان بیش از 100 کشور جهان سال گذشته در این اعتراضات شرکت کردند.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdceff8v.jh8wzi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما