تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 82704
زیست آنلاین: صندوق بین المللی پول می گوید بازارهای سهام، به طور کلی افزایش فجایع طبیعی در 50 سال گذشته را نادیده گرفته اند و برای آگاهی دادن به سرمایه گذاران در مورد خطرات ناشی از بحران آب و هوا، قوانین سختگیرانه ای لازم است.
بازارهایی که به بحران آب و هوا توجه نمی کنند
به گزارش زیست آنلاین، صندوق بین المللی پول می گوید بازارهای سهام، به طور کلی افزایش فجایع طبیعی در 50 سال گذشته را نادیده گرفته اند و برای آگاهی دادن به سرمایه گذاران در مورد خطرات ناشی از بحران آب و هوا، قوانین سختگیرانه ای لازم است.

این صندوق در آخرین گزارش خود اعلام کرد شرکت ها باید ملزم شوند که قرار گرفتن خود در معرض خطرات اقلیمی را اعلام کنند. چرا که رویکرد داوطلبانه به اندازه کافی موثر نیست.

کارگروه افشاگری های مالی مرتبط با اقلیم به رهبری مارک کارنی، رییس سابق بانک مرکزی انگلیس، نشان داد که چگونه شرکت ها باید قرار گرفتن خود در معرض خطر اقلیمی را محاسبه و اعلام کنند.

صندوق بین المللی پول اظهار داشت که خطر اقلیمی در نهایت باید بخشی از استانداردهای گزارش های بین المللی باشد. تعداد فزاینده ای از شرکت ها مطابق با توصیه های تعیین شده توسط کارگروه مرتبط با افشای مالی مربوط به اقلیم، به طور داوطلبانه اطلاعات مربوط به خطرات اقلیمی را اعلام کردند. با این حال، پیشرفت بیشتر با ایجاد سازو کارافشای اجباری جهانی در مورد خطرات ناشی از تغییرات اقلیمی، اقدامی مهم برای پایداری مالی است.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcay0na.49nuw15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما