تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 82701
زیست آنلاین: شاید برای بسیاری از علاقه‌مندان این سوال به وجود آید که چگونه می‌توانند ایده و طرح‌های خود را در حوزه انرژی و محیط زیست پرورش داده و کسب‌و‌کار مربوط به آن را آغاز کنند. رویداد استارتاپی انرژی در ساختمان به صورت تخصصی و بر مبنای برخی از چالش‏‌های اساسی حوزه ساختمان تعریف شده است.
فراخوان ارسال طرح ‌های نوآورانه و فناورانه حوزه بهینه ‌سازی انرژی در ساختمان
به گزارش زیست آنلاین، رویداد جامع انرژی در ساختمان توسط پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان(EEEB)، با همکاری مرکز نوآوری و فناوری آب، محیط‌زیست و انرژی (آما) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برنامه عمران سازمان ملل متحد(UNDP) ، صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست (gef)، پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف و شرکت‏های خدمات انرژی برگزار می‌شود.

زمینه‌های همکاری

اگر بپرسید که زمنیه‌های همکاری در این رویداد چه است به شما می‌گوییم این بخش‌ها شامل، هوشمندسازی و کاربرد اینترنت اشیا (IOT)، ذخیره‌سازی و پیک‌سایی انرژی، تحلیل داده و یادگیری ماشین در ساختمان، مواد پیشرفته، مصالح و عایق‌های نوین، انرژی‌های تجدیدپذیر و هایبریدیو راهکارهای نوین تولید و تبدیل انرژی در ساختمان است.

حمایت‌های ویژه

حمایت‌های ویژه‌ای از طرح‌های برتر صورت خواهد گرفت. این حمایت‌ها شامل، سرمایه‌گذازی مشترک مرکز نوآوری آما و شرکت‌های خدمات انرژی مطرح کشور، تامین زیرساخت فضای کار، آموزش‌های لازم و آزمایشگاه، خرید و به کارگیری تضمینی تعدادی از محصولات در قالب پایلوت‌های پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان (EEEB) و کمک هزینه حمایت از فروش محصولات به ساختمان‌های همکار خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت فردی یا گروهی به سایت پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان (EEEB) و بخش فراخوان مراجعه کنند.

https://b2n.ir/770178

https://zistonline.com/vdchzqn6.23nivdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما