تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 82682
زیست آنلاین: پروژه 450 میلیون پوندی Cleve Hill، قادر خواهد بود 350 مگاوات برق تولید کند.
انگلیس یک قدم به اهداف اقلیمی خود نزدیک تر می شود
به گزارش زیست آنلاین، بزرگترین مزرعه خورشیدی انگلیس که قادر به تولید برق برای تأمین انرژی 91 هزار خانه است این هفته مجوز آغاز پروژه را از دولت خواهد گرفت.
این پارک تجدیدپذیر با نصب 880 هزار پنل خورشیدی که ارتفاع برخی از آن ها به اندازه ارتفاع یک اتوبوس است، قادر خواهد بود 350 مگاوات برق تولید کند. این پنل ها در وسعتی به اندازه 364 هکتاردر زمین های کشاورزی حومه کنت، در شمال شرق faversham ، نزدیک روستای  Graveney نصب خواهد شد. این مجموعه، همچنین یکی از بزرگترین تأسیسات ذخیره انرژی در جهان خواهد بود.

انرژی تجدیدپذیر به عنوان یک عنصر اساسی در برنامه های انگلیس در نظر گرفته شده است تا با ساختن یک اقتصاد خنثی کربن تا سال 2050، به نقش منفی خود در بحران آب و هوا خاتمه دهد. همچنین می تواند در همه گیری ویروس کرونا به رشد اقتصادی این کشور کمک کند.

نیروگاه های رو به رشد خورشیدی در انگلیس، در هفته های اخیر به بالاترین میزان تولید برق پاک دست پیدا کرده و ماه گذشته به ظرفیت تولید 9.68 گیگاوات رسیدند . آن ها به سیستم انرژی انگلیس کمک می کنند تا طولانی ترین تاب آوری سیستم برق بدون زغال سنگ از زمان انقلاب صنعتی را داتشه باشد.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcf0vdc.w6d0cagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما