تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 82630
زیست آنلاین: فعالان محیط زیست انگلیس خواستار طراحی مجدد سیستم حمل و نقل برای جلوگیری از برگشت و افزایش آلودگی هوا هستند.
استفاده از دوچرخه به جای حمل و نقل عمومی در انگلیس
به گزارش زیست آنلاین، دولت انگلیس قصد دارد 250 میلیون پوند برای ایجاد خطوط دوچرخه سواری سرمایه گذاری کند تا مردم را تشویق کند برای جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا، به جای استفاده از حمل و نقل عمومی، از دوچرخه استفاده کنند.

طبق گزارش انجمن مطبوعات، همچنین برنامه هایی برای پیگیری آزمایشات مربوط به استفاده از اسکوترهای الکترونیکی در جاده های انگلیس وجود دارد. در حال حاضر، استفاده از اسکوترهای برقی که سرعتشان تا 15.5 مایل در ساعت است، در جاده ها و پیاده روهای انگلیس ممنوع است.

دولت این کشور در ماه مارس تلاش ها برای قانونی كردن اسكوترهای برقی را آغاز كرد. قانونی كردن استفاده از آنها نیاز به تصویب قانون ثانویه دارد.

فعالان محیط زیست انگلیس خواستار طراحی مجدد و اساسی سیستم حمل و نقل شده اند تا از افزایش مجدد سطح آلودگی هوا جلوگیری شود. مطالعات نشان داده است که آلودگی هوا با تضعیف قلب و ریه ها ممکن است در افزایش مرگ و میر ناشی از کووید 19 نقش داشته باشد.

در ایتالیا، ویروس کرونا در نمونه های هوای آلوده توسط دانشمندان کشف شد. آن ها در حال بررسی امکان انتقال ویروس در مسافت های طولانی تر و افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس به دلیل آلودگی هوا هستند.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdciuqav.t1arp2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما