تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : 82603
زیست آنلاین: بر اساس نتایج یک نظرسنجی، تعداد افرادی که پس از پایان ماجرای کرونا از وسایل نقلیه عمومی در شهرهای انگلیس استفاده خواهند کرد ممکن است 20 درصد کمتر از حد معمول شود.
الگوی استفاده از حمل و نقل عمومی در انگلیس تغییر خواهد کرد
به گزارش زیست آنلاین، بر اساس نتایج یک نظرسنجی، تعداد افرادی که پس از پایان ماجرای کرونا از وسایل نقلیه عمومی در شهرهای انگلیس استفاده خواهند کرد ممکن است 20 درصد کمتر از حد معمول شود. در لندن، تعداد مسافرانی که از اتوبوس و مترو استفاده می كنند می تواند تا 40 درصد کمتر از قبل از شروع  شیوع کرونا بشود. همچنین استفاده از راه آهن می تواند ۲۷ درصد کاهش یابد.

نتایج، خبر خوبی برای دولت نیست چرا که تمایل دارد به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، افراد بیشتری از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

این کاهش استفاده، برای شرکت های حمل و نقل عمومی هم یک چالش است، چرا که تا بازگشت به شرایط عادی، درآمد آن ها کاهش خواهد یافت.

اما این نظرسنجی نتایج خوبی هم داشت. ۲۴ درصد از کسانی که استفاده از اتوبوس ها و قطارها را کاهش خواهند داد، اعلام کردند که قصد دارند بیشتر در خانه دورکاری کنند، که این باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود.

آنها گفتند که می خواهند در زمان و هزینه رفت و آمد و هزینه خود صرفه جویی و تعادل بهتری برای کار و زندگی برقرار کنند.

یکی از کارشناسان تیم مطالعاتی می‌گوید وضعیت بحرانی آب و هوا متوقف نشده است. این وضعیت راه‌های مختلفی پیش پا قرار داده است. اما اگر مردم استفاده از حمل و نقل عمومی را کاهش دهند، چندین قدم بزرگ به عقب برخواهیم داشت. شرکت های حمل و نقل عمومی باید با این چالش مقابله کنند. آن ها باید تلاش زیادی کنند تا مردم متقاعد شوند که در مقابل ویروس وضعیت امنی خواهند داشت.

منبع: منبع: bbc

https://zistonline.com/vdcipqav.t1aru2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما