تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 82494
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین از محکومیت متصدی یک واحد ریخته گری آلاینده در سال جاری و ۱۹۶ مورد پایش به همراه ۳۶ اخطاریه محیط زیستی در سه ماهه پایانی سال ۹۸ در این شهرستان خبر داد.
متصدی واحد آلاینده در ورامین به ۱۰ ماه حبس محکوم شد
به گزارش زیست آنلاین، عزیز عبدل زاده درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت اداره محیط زیست شهرستان ورامین علیه متصدی یک واحد ریخته‌گری که با فعالیت آلاینده خود موجب آلودگی هوای منطقه و مزاحمت برای واحدهای صنعتی مجاور شده بود، مرجع قضایی رسیدگی کننده به این شکایت پس از بررسی پرونده و مستندات ارائه شده با صدور حکمی، این فرد را به تحمل ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین در ادامه افزود: همچنین فعالیت واحد مذکور پایش مستمر شده و پیگیری لازم تا حصول نتیجه نهایی و رفع آلودگی و مزاحمت از طریق اداره محیط زیست شهرستان انجام خواهد شد.

وی همچنین از انجام ۱۹۶ پایش محیط زیستی در سه ماهه آخر سال ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: در این بازه زمانی و پایش انجام شده ۳۶ واحد شهرستان اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند که از این تعداد ۱۶ پرونده قانونی در مراجع قضایی بر علیه واحدهای متخلف تشکیل و تعداد ۴ واحد دارای بار آلایندگی هوا و آب و خاک نیز تعطیل و جمع آوری و یک واحد نیز پلمب شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، وی از شهروندان ورامینی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف که موجب تهدید و تخریب محیط زیست می‌شود، مراتب را از طریق سامانه ۱۵۴۰ و یا شماره ۳۶۲۴۵۱۹۰ اطلاع‌ رسانی کنند.

https://zistonline.com/vdcgtt97.ak9xy4prra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما