تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 82409
توسط سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا

ستاره های انرژی 2019 معرفی شدند

زیست آنلاین:آژانس حفاظت از محیط زیست آمریكا (EPA) لیست 95 كارخانه و شرکت تولیدی در آمریكا که به عنوان واحدهای برتر بهره وری انرژی در سال 2019 موفق به دریافت گواهینامه ENERGY STAR  شدند را اعلام كرد.
ستاره های انرژی 2019 معرفی شدند
به گزارش زیست آنلاین، این شرکتها در مقایسه با شرکتهای دیگر بیش از 520 میلیون دلار در هزینه های مربوط به قبوض انرژی و حدود 100 میلیارد واحد انرژی (بر اساس واحد انگلیسی (Tbtu صرفه جویی کرده اند که این میزان ، برای تأمین نیازهای انرژی سالانه حدود 670،000 خانوار آمریکایی کافی خواهد بود. همچنین از طریق عملکرد عالی بهره وری انرژی توسط این کارخانه های تولیدی، به میزان قابل توجهی آلودگی هوا کاهش یافته و از انتشار بیش از 6 میلیون تن گازهای گلخانه ای جلوگیری شده است.

آن ایدسال مدیر بخش هوای سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا می گوید: "میزان پس انداز این کارخانه ها و نیروگاه ها نشان می دهد که شرکتهای تولید کننده در ایالات متحده چگونه می توانند با سرمایه گذاری در بهره وری انرژی سود های هنگفتی کسب کنند." "مدیریت انرژی یک معادله برد / برد است.

 صرفه جویی برای تولید و محافظت از محیط زیست." جایزه ENERGY STAR برای 20 بخش تولیدی فعال است. در این فرایند از شاخص های عملکردی خاصی استفاده می شود تا انرژی مصرفی واحدهای تولیدی با واحدهای با خصوصیات عملیاتی مشابه مقایسه شده وارزیابی شوند. واحدهای تولیدی دارای عملکرد انرژی تأیید شده در یک صنعت واجد صدور گواهینامه ENERGY STAR  خواهد شد.

سازمان حفاظت محیط زیست در سال 2019 ، شاخص های عملکرد انرژی (EPI) خود را در برخی از صنایع و کارخانه های تولیدی و در نتیجه افزایش بهره وری انرژی در این بخش ها به روز کرد. همچنین شاخص های جدید را برای بخش های صنعتی تولید کود نیتروژنی و لبنیات منتشر کرد.

شرکتهای بخش پالایش نفت، خودرو، سیمان، پالایش ذرت، فرآوری مواد غذایی، ساخت شیشه، داروسازی و تولید کود از جمله مواردی هستند که در سال 2019 برای صدور گواهینامه واجد شرائط شناخته شدند.

لیست شرکتهای دریافت کننده گواهینامه Energy Star در سایت سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا یا EPA قابل مشاهده است.

منبع:epa

https://zistonline.com/vdcco0q4.2bqix8laa2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما