تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 82399
زیست آنلاین: شاید در مورد صابون تلفن چیزی نشنیده باشید. صابون تلفن یا  PhoneSoap در واقع وسیله کوچکی است که در 10 دقیقه با نور ماوراء بنفش ضمن اینکه گوشی تلفن (ثابت یا موبایل) شما را ضد عفونی می کند ، در عین حال آن را شارژ هم می کند.
به گزارش زیست آنلاین، حالا نوبت معرفی صابون خانگی یا  HomeSoap است؛ وسیله ای بزرگتر از صابون تلفن که می تواند برای تمیز کردن هر وسیله ای در داخل خانه شما استفاده می کند. اما این وسیله چیست؟

بسیاری از اشیاء در اطراف ما وجود دارند که هیچ وقت به تمیز کردن آنها فکر نمی کنیم یا اینکه تمیز کردن آنها بسیار دشوار است. یادتان هست آخرین باری که کنترل تلویزیون یا صفحه تلفن خود را پاک کردید چه زمانی بود؟ در واقع این سطوح، به خصوص تلفن شما، محلهای مناسبی برای رشد باکتری ها هستند.

هر بار که یک شی یا سطحی لمس می کنید، باکتری هایی در محل های تماس دست شما با آن شی بوجود می آیند و نگه داشتن آنها در مکانهایی مانند جیب لباس این امکان را فراهم می کند که باکتری ها در محیطی گرم رشد کنند. تبلت ها وسایر دستگاه های الکترونیکی هوشمند هم وسایلی هستند که به همان اندازه می توانند کثیف شده ومحل رشد باکتری باشند. با استفاده از صابون خانگی یا  HomeSoap ، روند تمیز کردن این وسایل متحول شده است.

این دستگاه وسیله ای است که از دو لامپ UV-C قدرتمند برای ضدعفونی کردن هر قطعه ای که باکتری ها و میکروب ها می توانند در آنها قرار بگیرید استفاده می شود و البته تلفن های شارژی را نیز شارژ می کند. این روند فقط 10 دقیقه طول می کشد و تا 99.99٪ باکتری ها و میکروب ها و  هر آنچه که در آنجا قرار دارد را از بین می برد.

این قطعات می توانند یک کنترل از راه دور تلویزیون، شیشه های شیر کودکان یا حتی دستگاههای  هدفون یا هندزفری باشند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد عمل تیز کردن و ضدغفونی نمودن با استفاده از اشعه ماورا بنفش بسیار  مؤثرتر از لوازم بهداشتی سنتی بر پایه الکل است.

این دستگاه ضدعفونی کننده دارای 6 اینچ عرض، حدود 11 اینچ ارتفاع و 15 اینچ طول است، بنابراین فضای زیادی رادر محیط خانه اشغال نمی کند و پس از روشن شدن به مدت 10 دقیقه به طور خودکار نیز خاموش می شود، بنابراین لازم نیست نگران گرم شدن بیش از حد آن بود. همچنین اگر کسی بخواهد وسایل مورد نظر خود را برای مدت زمان طولانی تری ضد عفونی کند، می تواند دستگاه را از حالت خودکار به حالت دستی تغییر دهد

https://zistonline.com/vdcaoena.49nuo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما