تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 82345
زیست آنلاین: هنگامی که سارا پیجی یو مادر شد ، هنگامی که پسرش مشغول نوشیدن آب  بودبه این نکته فکر می کرد که  ریزگردها - ذرات ریز پلاستیک - از مواد غذای گرفته تا اقیانوس ها ، در همه جا هستند او عهد کرد که میزان مصرف پلاستیک خود را کاهش دهد ، اما گزینه های او تنها به ظروف مواد شوینده محدود بود.  
به گزارش زیست آنلاین، یو گفت: "من تصمیم گرفتم كه مصرف پلاستیک خود را كاهش دهم ، اما فهمیدم برای حذف بسته های پلاستیكی یكبار مصرف محصولات خانگی انتخاب بیشتری ندارم." چون بسیاری از محصولات روزمره ما فقط با یک روش بسته بندی می شوند - پلاستیک یکبار مصرف."

یو که تجربه راه اندازی شرکت های نوپا را دارد برای کمک به حل این مشکل، شرکت Blueland  را تاسیس کرد ، شرکتی که قصد دارد تعداد ظروف پلاستیکی یکبار مصرف را کاهش دهد. پاک کننده های غیر سمی و دوست دار محیط زیست بلو لند  بجای استفاده از ظروف یکبار مصرف در بطری بکار گرفته می شوند. برای تهیه هر محصول ، آب را به بطری قابل استفاده مجدد اضافه می کنید و یک قرص از مواد تمیز کننده تولیدی را در آن رها می کنید.

در حالی که هر یک از محصولات به صورت جداگانه قابل خریداری هستند ، بسته های مواد پاک کننده ضروری نیز بصورت یکجا با تخفیف 20٪ تخفیف به فروش می رسند. این بسته ها شامل چهار بطری قابل استفاده مجدد و قرص بسته بندی شده برای ایجاد مایع صابون و سه پاک کننده دیگر برای شیشه و آینه، چند لایه و حمام هستند. یک قرص، که در آب حل می شود، 255 گرم مایع صابون یا 565 گرم محلول تمیز کننده ایجاد می کند. 



محصولات سازگار با کره زمین نام بلولند یا سرزمین آبی از مأموریت زیست محیطی این شرکت نشأت گرفته است. یو می گوید: "نام" بلولند "مأموریت ما برای بازگشت اقیانوس ها به حالت طبیعی و بکر آنها است و این حس را القا می کند که سرزمین به خانه ما محدود نمی شود."
علاوه بر هدف کاهش ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، پاک کننده های Blueland از مواد نانو ساخته می شوند و با توجه به غیر سمی بودن آنها ضرری برای پوست ندارند. همه محصولات توسط گروه محیط زیست ، سازمان های استاندارد و کیفیت تأیید شده اند. یو توضیح می دهد: "از همان ابتدا (در واقع از زمان ایده) برای ما مهم بود که در حفظ محیط زیست با مشتریان شریک شویم زیرا این برنامه جامع ترین برنامه ارزیابی و کیفیت محصول در جهان است."

مواد تشکیل دهنده پاک کننده های نانو Blueland  در لیست مواد تشکیل دهنده مواد شیمیایی پاک یا  EPA Safer Chemicals قرار دارند و هیچکدام در لیست دارای محدودیت در کار گروه محیط زیست قرار ندارند. یو می افزاید: "ما حامیان بزرگ فلسفی استانداردهای محیط زیست پاک هستیم، به همین دلیل معیارهای این برنامه را به عنوان اصلی در توسعه محصول اتخاذ کردیم." "با انتخاب ایمن تر ، هر ماده بدون توجه به درصد آن در یک محصول ، باید معیارهای ایمنی دقیق را برای سلامتی انسان و محیط زیست از جمله ، سرطان زایی ، سمیت،  تولید مثل ، مسمومیت آبزیان و ماندگاری در محیط زیست نداشته باشد. ""
 




محصولات ما همچنین از نظر حساسیت ، بدون اثر ، بدون آثار مخرب ، سازگار با محیط زیست و فاقد گلوتن هستند. علاوه بر این ، ردپای کربن که در حمل و نقل قرص های پاک کننده  نقش دارد را چک و بررسی می کنیم

مایع صابون را می توان به عنوان بخشی از کیت Clean Essentials یا به صورت جداگانه خریداری کرد. کیت صابون شامل بطری قابل استفاده مجدد شیشه ای و همچنین یک قرص در سه رایحه می باشد 
بطری صابون شیشه ای ظاهری مدرن و رضایت بخش دارد - وقتی فشار اهرم را پایین می آورید تغییر نمی کند ، درصورتیکه ظروف پلاستیکی مایع صابون گاهی اوقات تغییر شکل می دهند.

منبع:cnn


 

https://zistonline.com/vdcbsfbw.rhb5apiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما