تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 82279
زیست آنلاین: هدف این فعالان از این اعتراضات افزایش آگاهی در مورد طراحی پایدار و لزوم کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است.
شورش علیه انقراض اینبار علیه مد
به گزارش زیست آنلاین، فعالان شورش علیه انقراض روز گذشته در اطراف محل برگزاری هفته مد لندن تجمع کرده و خیابان را مسدود کردند. همچنین این فعالان در فرودگاه گاتویک نیز تجمع کردند.

ده ها تظاهر کننده مانع از عبور خودروها از یک چهارراه شلوغ که به محل برگزاری تجارت مد منتهی می شد، شدند. معترضین پلاكارد هایی با مضامینی نظیر "صنعت مد غلط هرگز" و " نه به مد در سیاره مرده" را حمل می کردند برخی نیز لباس هایی به تن داشتند که از زنجیر درست شده بود.

هفته گذشته، اعضای شورش علیه انقراض نامه ای را به شورای مد انگلیس نوشتند و خواستار آن شدند که هفته مد لندن که قرار بود در ماه سپتامبر برگزار شود و به تعویق افتاد را لغو کنند.

همچنین تعداد انگشت شماری از فعالان نیز برای افزایش آگاهی از آلودگی هواپیماها، در گاتویک نمایشی اجرا کردند که در آن یک مرد، لباس طرح ببر به تن داشت. این معترضین به مسافران در مورد بحران آب و هوا و تغییرات اقلیمی توضیحاتی ارائه می کردند.

دن بورک، یکی از معترضین گفت: "ما هم اکنون هم درگیر بحران آب و هوا هستیم. ما باید اکنون اقدامات مناسب انجام دهیم و همانطور که در تاریخ دیده ایم، یکی از بهترین راه ها برای پیشبرد قانون واقعی، اعتراضات مسالمت آمیز است. "

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdchwin6.23niqdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما