تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 82252
زیست آنلاین: قرار بود مکانیسم محافظت آلودگی كربن در صنعت را محدود كند، اما در دو سال بیش از 7 میلیون تن کربن اضافی منتشر شد.
مکانیزم محافظت و افزایش انتشار کربن
 

به گزارش زیست آنلاین، شرکتهای معدنی و صنایع سنگین استرالیا از جمله BHP و Alcoa، مجدداً اجازه یافتند که انتشار گازهای گلخانه ای خود را بدون مجازات و تحت یک سیاست تغییرات اقلیمی که دولت این کشور وعده داده بود از افزایش آلودگی جلوگیری کند، افزایش دهند.

تحت تغییراتی که روز پنجشنبه به صورت آنلاین منتشر شد، به معادن زغال سنگ BHP و سنگ آهن در غرب استرالیا و کوئینزلند، کارخانه ذوب آلومینیوم پورتلند Alcoa در ویکتوریا و یک کارخانه زغال سنگ نیو ساوت ولز چراغ سبز نشان داده شد تا تحت برنامه مکانیزم محافظت انتشار کربن خود را افزایش دهند.
  از میان آمارهایی که علنی شده اند، مجوزهای افزایش بین 3 تا 33 درصد بالاتر از حد مجاز انتشار قبلی است. همه آمارهای افزایش منتشر نشده است. دو سوم معادن BHP از محدودیت های انتشار سالانه به محدودیت چند ساله تبدیل شده اند. این بدان معناست که آنها قول داده اند تا برای دو سال آینده کمتر از میزان کنونی کربن منتشر تا میزان انتشار اضافی سال گذشته را جبران کنند.
  براساس این طرح، برای هر یک از صنایع استرالیا که بیش از 100 هزار تن کربن در سال منتشر می کنند، یک محدودیت آلایندگی را که به عنوان یک پایه شناخته می شود تعیین شد که بر اساس تاریخچه انتشار آن یا پیش بینی مستقل از انتشار آینده می باشد. 
  تحت تغییراتی که امسال اعلام شد، تمام صنایع نه براساس محدودیت انتشار کل خود، بلکه بر مبنای میزان انتشار مورد انتظار به ازای هر واحد تولید سنجیده می شوند. منبع: theguardian    

https://zistonline.com/vdcirrav.t1arw2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما