تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 82241
زیست آنلاین: وزارت حمل و نقل انگلیس اعلام کرده است که اولین شهر انگلیس که تمام اتوبوس های آن برقی خواهند بود با بودجه 50 میلیون پوندی ایجاد خواهد شد.
برنامه انگلیس برای برقی کردن کامل اتوبوس ها
به گزارش زیست آنلاین، دبیر حمل و نقل گرانت شپس گفت: اتوبوس ها نقش مهمی در کاهش میزان انتشار گازهای گلخانه ای دارند. دارن شرلی، رئیس کمپین "برای حمل و نقل بهتر" ، آن را پس از سال ها قطع خدمات، یک شروع خوب خواند.

وزارت حمل و نقل انگلیس اعلام کرد كه شهری که برای این امر انتخاب شود بعنوان الگویی از سوی دولت مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا هدف این است كه تا سال 2025  كه تمام اتوبوس ها كاملاً برقی شوند.

این برنامه قسمتی از یک برنامه گسترده است. حدود 70 میلیون پوند برای شبکه های اتویوس ها ویژه در نظر گرفته شده است. یکی از اینها  در حال حاضر در کرنوال وجود دارد، جایی که ترکیبی از کرایه های پایین، خدمات مطلب و موفقیت آمیز وجود دارد.

دولت همچنین 20 میلیون پوند برای امتحان سیستم اتوبوس های مورد تقاضا، که می توان از طریق یک اپلیکیشن سفارش داد، اختصاص داده است. این خدمات برای مناطق روستایی یا حومه طراحی شده است.

مسئولین می گویند با 200 اتوبوس برقی، می توان 3700 ماشین با موتور دیزلی را حذف کرد. بنابراین واضح است که نقشی کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای دارند.

منبع: bbc

https://zistonline.com/vdcgqx97.ak9xt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما