تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 82022
زیست آنلاین: ایبردرولا، غول انرژی اسپانیایی پیش بینی می کند که انرژی تجدیدپذیر در سال های آینده وضعیت بسیار بهتری را در استرالیا به دست خواهد آورد و ابراز امیدواری کرد که پروژه های بیشتری را توسعه دهد.
سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری در صنعت تجدیدپذیر استرالیا
به گزارش زیست آنلاین، غول انرژی اسپانیایی می گوید تصمیم گرفته است به عنوان اولین سری از پروژه های انرژی تجدیدپذیر، 500 میلیون دلار در مزارع بادی و خورشیدی استرالیای جنوبی سرمایه گذاری کند و امیدوار است این پروژه ها در استرالیا توسعه یابد.

"خاویر ویتری"، رئیس بخش انرژی تجدیدپذیر Iberdrola گفت که در سال جدید این شرکت احتمالاً هدف خود را برای انرژی تجدیدپذیر از ۱۰ گیگاوات تا سال 2022 افزایش می دهد که  بسیار بلندپروازانه است

به نظر می رسد ویتری از عدم اعتقاد برخی از اعضای دولت موریسون به تجدیدپذیر ها خیلی نگران نیست. وی گفت: همه ما می توانیم با هم کار کنیم و مشکلی پیش نمی آید.

وی اضافه کرد: استرالیا به دلیل مصرف بالای انرژی و بازار پایدار مکانی ایده آل برای سرمایه گذاری است. اینجا مکانی است که منابع تجدیدپذیر می توانند در سال های آینده موقعیت بسیار بهتری پیدا کنند.

این پروژه، پارک انرژی های تجدیدپذیر Port Augusta، هم اکنون در مرحله شروع قرار دارد.

این نیروگاه از یک مزرعه بادی با قدرت 210 مگاوات ساخته شده است که طراحی آن به نحوی است که همزمان با افزایش تقاضا در حدود ساعت 6 تا 7 بعد از ظهر در هر روز تولید آن به حداکثر می رسد، به علاوه صفحات خورشیدی فتوولتائیک نیز برای تأمین برق در طول روز طراحی شده است.

برق تولید شده می تواند مستقیماً به شبکه برق استرالیا جنوبی وارد شود یا این امکان وجود دارد به صورت مستقیم به مشتریان صنعتی که می خواهند ردپای کربن خود را در اقتصاد و بهره برداری کاهش دهند، به فروش برسد.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcdxz0j.yt0xx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما