تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81952
زیست آنلاین:در انگلیس به هزاران نفر پول داده شد تا برق اضافی تولید شده توسط نیروگاههای بادی در آخر هفته را مصرف کنند.
پرداخت پول در ازای مصرف برق اضافی تولید شده توسط نیروگاههای بادی
به گزارش زیست آنلاین، به هزاران خانوار برای استفاده از برق تجدیدپذیر اضافی که در آخر هفته تولید شد، پول پرداخت شد. توربین های بادی در آخر هفته گذشته سطح بی سابقه ای از انرژی پاک را تولید کردند.

از خانه هایی که از نوع جدیدی از تعرفه انرژی هوشمند استفاده می کنند خواسته شد که وسایل برقی خود را در طول شب به برق وصل کنند و ماشین ظرفشویی خود را بر روی تایمر تنظیم کنند تا ساعات اولیه صبح شروع به کار کنند.


آب و هوای شفاف به مزارع بادی کمک کرد که تقریباً 45٪ از برق انگلستان را در روز یکشنبه تولید کنند و رکورد بیش از 16GW را به ثبت برساندند که باعث شد انرژی بادی بیشتری از آنچه مورد نیاز انگلیس است تولید شد.


دانکن برت، رئیس شرکت بهره برداری از سیستم برق شبکه ملی، از خانواده ها به دلیل کمک به تعادل در شبکه انرژی در ازای دریافت پول برای استفاده بیشتر از انرژی در آن شب تشکر کرد.

در گذشته، فقط شرکت های پر مصرف می توانستند با استفاده از برق اضافی، هزینه ای را برای کمک به تعادل سیستم مطالبه کنند. با این حال، در حال حاضر خانه هایی که از تعرفه سنجهای هوشمند استفاده می کنند نیز می توانند به تعادل سیستم کمک کنند.
2،000 خانه با تعرفه انرژی هوشمند با استفاده از برق اضافی که توسط مزارع بادی تولید شد، درآمد کسب کردند.

این سیستم هوشمند، همچنین به مشتریان در زمان پیک مصرف اخطار می فرستد تا خانواده ها استفاده از لوازم برقی خود را در زمان دیگری انجام دهند و قبض برق کمتری پرداخت کنند.

رکورد قبلی تولید انرژی بادی 15.32  گیگاوات بود که در ۸ فوریه به ثبت رسید.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdcewo8v.jh8zni9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما