تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81801
زیست آنلاین: مک دونالد از امضای دو توافقنامه خرید مجازی بلند مدت و در مقیاس بزرگ خبر داد که به موجب آن انرژی تجدیدپذیر تولید شده توسط Aviator Wind West ،که یک پروژه انرژی بادی است و یک پروژه انرژی خورشیدی واقع در تگزاس را خریداری می کند.
گام بزرگ مک دونالد در انرژی های تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، مجموع ظرفیت این دو نیروگاه 380 مگاوات است و انتظار می رود احداث این پروژه ها، مانع از انتشار سالانه  بیش از ۷۰۰ هزار تن کربن شود، که معادل کاشت بیش از 11 میلیون درخت یا حذف بیش از ۱۴۰ هزار خودرو از جاده ها در یک سال است.
در مارس 2018، مک دونالد به اولین رستوران زنجیره ای در جهان تبدیل شد که یک هدف برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تعیین کرد و توسط  Science Based Targets initiative تأیید شد.
این دو پروژه انرژی تجدیدپذیر، پیشرفت قابل توجه مک دونالد به سمت اهداف اقلیمی را نشان می دهند تا میزان انتشار آلاینده های مربوط به رستوران ها و دفاتر خود را تا سال 2030، 36٪ کاهش دهد.
"فرانچسکا دبیاز"، مدیر ارشد زنجیره تأمین و پایداری مک دونالد گفت: "با نگاهی به پر تنش ترین چالش ها اجتماعی و زیست محیطی امروز جهان، مک دونالد مسئولیت پذیری برای اقدام مناسب را وظیفه خود می داند و مشتریان ما انتظار دارند که ما آنچه را که برای زمین نیاز است انجام دهیم. این پروژه های بادی و خورشیدی گامی مهم برای ما برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا تشکیل می دهند و سالها منابع تجدیدپذیر در بسیاری از بازارهای اروپایی ما خواهند بود. ما می خواهیم این حرکت را ادامه دهیم و از آنچه در آینده می پیش خواهد آمد هیجان زده هستیم."
هر دو پروژه با ایجاد بیش از 200 میلیون دلار درآمد مالیاتی محلی و کمک به ایجا حدود 600 شغل کوتاه مدت در زمینه ساخت و ساز های جدید، بهره برداری ها و تعمیر و نگهداری و همچنین 13 شغل طولانی مدت، بر جامعه محلی تأثیر خواهند گذاشت.

منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdchz6n6.23nzvdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما