تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 81779
زیست آنلاین: حزب کارگر تعهد داده است که انتشار کربن انگلیس را از طریق بهبود سیستم انرژی منازل مسکونی، 10 درصد کاهش خواهد داد.
بهبود سیستم انرژی؛ تعهد جدید حزب کارگر
به گزارش زیست آنلاین، دولت حزب کارگر تا سال 2030 می تواند 60 میلیارد پوند از صرفه جویی در انرژی، با بروز رسانی سیستم ها، مانند عایق کف، سیستم های دو جداره و سیستم های جدید گرمایش، تأمین کند.

"جرمی کوربین"، رهبر حزب کارگر، با اعلام این سیاست گفت: یک شبکه انرژی پایدار ایجاد می کنیم. ما نمی توانیم به آلوده کردن سیاره خود ادامه دهیم.

کوربین در مورد سیاست موسوم به "خانه های گرم برای همه"، در گردهمایی در جنوب غربی لندن گفت که تغییر اوضاع، بخش عمده ای از کمپین انتخاباتی این حزب خواهد بود. وی گفت ما نمی توانیم همین طور بایستیم و در قبال گرم شدن کره زمین هیچ کاری نکنیم.

حزب کارگر می گوید خانواده های کم درآمد برای انجام بروزرسانی ها در خانه های خود کمک هزینه و خانواده های ثروتمند وام های بدون بهره دریافت می کنند. خانواده هایی که وام دریافت می کنند می توانند اقساط خود را از طریق صرفه جویی در قبوض انرژی خود پرداخت کنند.

انتظار می رود این پروژه 250 میلیارد پوند هزینه نیاز داشته باشد. به عبارتی به ازای هر خانه این هزینه حدود 9300 پوند در نظر گرفته شده است. اما گفته می شود تنها 60 میلیارد پوند آن باید توسط دولت تامین شود و مابقی هزینه توسط همین وام های بدون بهره تامین خواهد شد.

حزب رقیب، یعنی محافظه کاران می گویند که این طرح، اقتصاد انگلیس را دچار مشکل می کند و باعث افزایش قبوض خانه ها می شود.

این حزب در وعده انتخاباتی دیگری گفته است که 450 هزار شغل را در زمینه فناوری های تجدیدپذیر و صرفه جویی در انرژی ایجاد خواهد کرد.

منبع : bbc

 

https://zistonline.com/vdcb9zbw.rhb8zpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما