تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 81726
زیست آنلاین: برق ساختمانهای دولتی در ایالت ویرجینیا، طی توافقنامه Dominion Energy به زودی از انرژی خورشیدی و باد تامین می شود.
تامین انرژی ساختمان های دولتی ایالت ویرجینیا با استفاده از انرژی تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، این توافقنامه بزرگترین توافق تأمین انرژی تجدیدپذیر توسط یک ایالت برای تأمین نیازهای خود از طریق انرژی تجدیدپذیر و گامی مهم در پذیرش حکم فرماندار این ایالت، رالف نورثام برای تامین برق این ایالت از طریق منابع انرژی پاک است.

بسته انرژی پاک شامل یک پروژه بادی 75 مگاواتی و چهار پروژه خورشیدی هر کدام به ظرفیت ۷۰ مگاوات، در مجموع 345 مگاوات است که قرار است طی سه سال آینده به شبکه متصل شوند و در انتظار تاییدیه های محلی هستند.

Dominion Energy متعهد شده است که انتشار کربن از تاسیسات تولید برق را نسبت به مقدار سال ۲۰۰۵، ۵۵ درصد و انتشار گاز متان را نسبت به مقدار سال ۲۰۱۰، ۵۰ درصد کاهش دهد.

فرماندار ویرجینیا گفت: ایالت من متعهد به مبارزه با تغییرات اقلیمی و پیشبرد اقتصاد انرژی پاک است‌. با این قرارداد مهم، ما همچنان به عنوان یک الگو در کاهش تولید گازهای گلخانه ای، سرمایه گذاری در انرژی پاک و تضمین یک جهان سالم برای نسل های آینده پیشرو هستیم.

مدیر Dominion Energy گفت: ما هدف فرماندار نورثام را برای ایجاد آینده ای بهتر برای انرژی در ویرجینیا ارج می نهیم. تلاش برای دستیابی به این هدف کار درستی است که برای مشتریان، جوامعی که به آن ها خدمت می کنیم ، کارمندان و... انجام می دهیم.

توماس فارل، مدیر dominion energy گفت : مشارکت های اینچنینی  برای کاهش انتشار کربن بسیار حیاتی است و ما مفتخریم که بتوانیم  انرژی پاک را در سراسر ویرجینیا تأمین کنیم.

منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcd950j.yt0fx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما