تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 81622
زیست آنلاین: برق خانه های انگلیس قرار است توسط بزرگترین توربین های بادی جهان که 853 فوت ارتفاع دارند و طول تیغه های آن ها 351 فوت است تامین شود.
تامین برق انگلیس توسط بزرگترین توربین های بادی جهان
به گزارش زیست آنلاین، این توربین های در مزرعه بادی داگر که یک جزیره مصنوعی در دریای شمال و در فاصله 130 کیلومتری سواحل یورکشایر قرار دارد ساخته خواهد شد.

این توربین های قادر خواهند بود برق 4.5 میلیون خانه را در سال تامین کنند که معادل 5 درصد از تولید برق انگلیس است و بوسیله کابل های برق به انگلیس، نروژ، هلند، آلمان، دانمارک و بلژیک متصل خواهند شد.

گفته می شود هر توربین می تواند برق 16 هزار خانه را تامین کند. به همین علت یکی از کارآمد ترین مدل های توربین در جهان است. ساخت این توربین ها در اوایل 202 آغاز می شود و در سال 2023 اولین تولید برق خود را آغاز خواهند کرد.

با ساخت این توربین ها، مزرعه بادی داگر با مجموع ظرفیت تولید 3.6 گیگاوات، به بزرگترین مزرعه بادی جهان تبدیل خواهد شد.

این توربین ها به طور خاص برای نصب در دریا ساخته خواهد شد که به دلیل وزش باد ثابت، انرژی بیشتری با هزینه کمتر تولید خواهد شد.

جان لاوله، مدیر بخش انرژی بادی فراساحلی شرکت "انرژی تجدیدپذیر GE " می گوید: ما نقش مهمی در گام بزرگ انگلیس برای رسیدن به اهداف خود برای کاهش کربن ایفا می کنیم.

تکنولوژی توربین های Haliade-x که در ساخت این توربین ها به کار رفته است، به مشتریان ما کمک میکند که انرژی بادی را به عنوان یک منبع موثر و قابل رقابت با سایر منابع برای تامین انرژی تجدیدپذیر، انتخاب کنند.

منبع : independent

https://zistonline.com/vdcirqav.t1azr2bcct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما