تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81584
زیست آنلاین: نقشه راه جدید انجمن صنایع انرژی خورشیدی، چشم انداز استراتژیک 10 ساله ای را برای رشد سریع برق خورشیدی نشان می دهد.
تامین 20% انرژی آمریکا از منابع خورشیدی تا سال 2030
به گزارش زیست آنلاین، این هفته در سالت لیک سیتی، ایالت یوتا، انجمن صنایع خورشیدی (SEIA) نقشه راه خود را منتشر کرد که در آن برنامه ریزی شده است انرژی خورشیدی تا سال 2030، 20 درصد از سهم تولید برق ایالات متحده را بر عهده داشته باشد.

این نقشه راه یک چشم انداز استراتژیک 10 ساله برای صنعت خورشیدی است که فرصت ها و چالش هایی را نشان می دهد که صنعت برای رسیدن به هدف خود باید بر آن ها غلبه کند.

در اوایل سال جاری این انجمن ادعا کرد که دهه 2020، دهه انرژی خورشیدی خواهد بود که تصویری دیگر از چشم انداز انرژی ایالات متحده آمریکا نشان خواهد داد.

نقشه راه، مزایای دستیابی به 20٪ انرژی خورشیدی تا سال 2030 را نشان می دهد که نیازمند همکاری ها، راهکارهای سیاست گذاری و مدیریت رشد صنعت برای تحول بنیادی بازار است.

برای دستیابی به این هدف، صنعت خورشیدی باید موارد زیر را در نظر بگیرد:

همکاری یک صنعت منسجم خورشیدی و مشارکتهای خارجی برای موفقیت این صنعت مهم است. ذخیره انرژی، انرژی باد و سایر فناوری ها برای پیشبرد زیرساخت های شبکه و تغییر نحوه تولید، توزیع و مصرف انرژی بسیار مهم هستند.

شتاب دهنده های بازار نیروهای اقتصادی و سیاسی خارج از صنعت خورشیدی مانند ذخیره انرژی، اهداف کاهش کربن و برق بیشتر در اقتصاد ما از شتاب ویژه خود برخوردار هستند و صنعت خورشیدی لازم است خود را با این موفقیت ها همراه کند.

اهرم بازار و جهت دهنده های خط مشی رسیدن به هدف تامین 20درصد انرژی از خورشید تا سال 2030 به عوامل مختلفی از جمله توانایی این صنعت برای یافتن فرصت های جدید برای کاهش هزینه ها و حرکت و تغییر سیاست هایی که می تواند رشد را به دنبال داشته باشد بستگی دارد. این صنعت نیاز به ساده سازی چالش ها برای کاهش هزینه ها، ادامه فشار خود برای اندازه گیری انرژی خالص و سایر سیاست گذاری درسطح دولت در بازارهای در حال ظهور برای ادامه رشد دارد.

مدیریت پیشرفت صنعت باید آگاهانه برای حمایت از خود، بنیادی نیرومند بسازد. باید به صورت مستمر امنیت سایبری، بازیافت و چالش های استفاده از زمین و همچنین نوسازی شبکه و توزیع فراگیر و عادلانه فرصت ها را در صنعت خورشیدی بررسی کنیم.

مزایای بی شماری از جمله دستیابی به 500 گیگاوات برق تا پایان سال 2030 و کاهش شدید تولید گازهای گلخانه ای در این نقشه راه وجود دارد.

https://zistonline.com/vdcfjtdc.w6dycagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما