تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78978
زیست آنلاین: جزیره هاوایی، در راه توسعه انرژی های تجدید پذیر حتی از برنامه ریزی دولت خود نیز پیشی گرفت.
به کار گیری انرژی خورشیدی در هاوایی
به گزارش زیست آنلاین، شرکت برق Maui Electric اعلام کرده است  که پروژه دوم خورشیدی خود را در مقیاس بزرگ و در روز سه شنبه ۵ اکتبر آغاز نموده است، پروژه ۲.۸۷ مگاوات شامل ۱۰. ۸۵ هکتار است و با همکاری Kenyon Energy، توسعه دهنده انرژی های تجدید پذیر، انجام خواهد شد.

Maui Electric همچنین بیان کرده است که برق تولیدی حاصل را به قیمت ۱۱.۰۶ سنت ($ ۰.۱۱۰۶) برای هر کیلووات ساعت خریداری می کند و سود آن را نمی افزاید، تا این امر توجه به رشد و توسعه انرژی های تجدید شونده را تسریع یابد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع انرژی تجدیدپذیر

به گفته اداره اطلاعات انرژی، متوسط هزینه برق در هاوایی ۳۲.۷۶ سنت ($ ۰.۳۷۶۷) در هر کیلووات ساعت است.

این پروژه در زمین متعلق به مدارس Kamehameha در Lahaina واقع شده است.

تامین مالی شرکت Kenyon Energy South Maui توسط شرکت Key Equipment Finance از طریق تیم های مختلف توسعه گر انرژی انجام شده است.

الکتریسیته همچنین قدرت خرید یکی دیگر از پروژه های Kenyon Energy، منابع طبیعی قابل بازیافت، را دارد و در نظر دارد تا در ماه می آن را نیز به اجرا در آورد.  شرکت Bay۴ Energy نیز مدیریت و نظارت مداوم را برای هر دو پروژه ارائه می دهد.

توسعه انرژی های سبز در هاوایی

در حال حاضر، شهرستان ماوی در هاوایی حتی از برنامه ریزی های دولت نیز پیشی گرفته و توسعه انرژی پاک هاوایی را به ۳۴ درصد رسانده است، در حالی که، برنامه ریزی دولت رسیدن به تامین  ۳۰ درصد انرژی های تجدید پذیر تا سال ۲۰۲۰ بوده است.

لازم به ذکر است که  در برخی از روزها، بخش قابل توجهی از برق مورد استفاده از این بخش تامین می شود. و منابعی از مقیاس بزرگ انرژی های تجدید پذیر خصوصی ، مانند باد، آبی، سوخت های زیستی و نزدیک به ۱۲۰۰۰ مورد از پنل های انرژی خورشیدی در ماه ژوئن ۲۰۱۷، به کار گیری خواهد شد، که در آن صورت پیش بینی می شود  Maui Electric ۷۷ درصد از قدرت خود را  از منابع انرژی تجدیدپذیر کسب نماید.

شارون سوزوکی، رئیس شرکت مووی الکتریک، گفت: "ما خوشحالیم که بتوانیم با جامعه، زمینداران منطقه، توسعه دهندگان انرژی های تجدید پذیر و سیاست های محلی و رهبران دولت در راه توسعه سبز و افزودن انرژی پاکیزه برای قدرت مائو، همکاری کنیم."

‌‌ "حفاظت از انرژی های تجدید پذیر پایدار و مقرون به صرفه است، بر همین اساس، منابع جدید بازسازی در مقیاس بزرگ، به نفع همه مشتریان ما در راستای انجام این پروژه های بزرگ است." / منبع: renewableenergyworld

 

https://zistonline.com/vdciv3ay.t1avy2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما